Ostematrix hilangkan sakit badan

28/02/2012

Ostematrix hilangkan sakit badan



Assalamualaikum....

alhamdulillah sudah sebulan saya mengamalkan OsteMatrix Shaklee....Apa perubahan yang saya alami setelah mengamalkannya?

1.sakit diibu jari dan pergelangan saya hilang
2.sakit belakang saya juga turut hilang
3.anak saya mula tumbuh gigi setelah mengamalkan osteMatrix
4.tumit kaki saya juga semakin licin dan tidak keras seperti dulu

Mari kita baca testimoni kawan saya yang mengamalkan OsteMatrix...

Apakah OsteMatrix Shaklee?

Ostematrix Shaklee merupakan nutrien yang mengandungi kalsium. OsteMatrix Shaklee bukan sekadar kalsium. Ia mengandungi campuran kalsium, vitamin D, magnesium dan mineral-mineral lain yang lengkap yang membantu penyerapan kalsium.



Bagaimana untuk anda ketahui adakah anda perlu kalsium?
1.sering keletihan
2.sering mengalami sakit belakang
3.anggota badan sering cramp
4.sakit bahagian leher dan tengkuk
5.tumit kaki pecah dan kasar
6.susah bangun tidur
7.sakit kepala yang kerap @ migraine
8.sering sakit gigi
9.Ibu yang menyusu : anak yang disusukan sepenuhnya dengan susuibu lambat tumbuh gigi.
10.Ibu yang menyusu : perlukan kalsium, susu berkurang terutama semasa PMS atau mula menurun

Untuk keterangan lebih lanjut boleh:
Hubungi saya di 017-2023543 atau
Email saya di www.ladysara84@yahoo.com atau
Pm saya di facebook Siti sarah Mohamad Nor

*this product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.
 

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *