Ostematrix Shaklee memenuhi keperluan kalsium seharian

02/03/2013

Ostematrix Shaklee memenuhi keperluan kalsium seharian


Assalamualaikum.....Alhamdulillah..bulan nie promosi memanng best....:)

Product Shaklee yang menjadi pilihan bulan nie pil kalsium Shaklee@OSTEMATRIX!!!! 



Saya memang suka OSTEMATRIX....OSTEMATRIX memenuhi keperluan kalsium seharian saya....saya nie dulu memang ada masalah sakit tulang belakang,sakit lutut n sakit pergelangan tangan....tapi lepas sebulan ambil Ostematix semuanya hilang....memang tak sangka....selama nie mungkin saya tak ambil susu dengan cara yang betul n secukupnya untuk keperluan harian saya...nak bancuh pagi2 n sebelum tidur...huhu...kalau saya rajin saya buat la....lepas tu nak habiskan segelas tu bukannya senang k....tapi OSTEMATRIX nie simple je...ambil 4 bj sebelum tidur....tak yah bancuh2...tu yg saya suka sangat...then senang nak bawak ke mana2...nak simpan dalm handbag pun boleh....

Kalsium penting pada semua individu dan sepatutnya diambil oleh semua golongan tak kira tua mahupun muda.Faktor umur, cara hidup dan sebagainya menyebabkan kita kekuranga kalsium dan perlu mengambil OSTEMATRIX sebagai sumber tambahan kalsium kita.Ada yang masih tak clear & confius samada nak ambil Ostematrix atau tak, jom saya share siapa yang sangat2 perlu mengambil OsteMatrix Shaklee nie?
  • Mereka yang kurang mendapat zat2 membina tulang dari pemakanan harian.
  • Mereka yang mengambil berat tentang pembinaan tulang dan mengekalkan tulang yang sihat untuk jangka masa panjang
  • Mereka yang merokok, pengambilan alkohol yang tinggi, atau kerap minum minuman ringan - tabiat gaya hidup yang boleh mengehadkan atau mengganggu penyerapan kalsium
  • Wanita yang berumur 30 tahun dan ke atas, remaja dan warga tua.
  • Ibu hamil dan menyusukan anak
  • Wanita yang mengalami gejala PMS
  • Mereka yang mengambil berat tentang tekanan darah yang normal
  • Sekiranya anda sukar menelan kalsium dalam bentuk lain
 credit 

Jom dapatkan harga paling SPECIAL dari saya sekarang!!!!!!
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543 
♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 
 

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *