Kelas Pemasaran Blog Group Supermoms

26/05/2013

Kelas Pemasaran Blog Group Supermoms


Assalamualaikum...

Nak cerita tentang aktiviti saya semalam. Aktiviti saya bersama rakan2 biz saya. Bulan lepas kami melawat rakan biz kami yang baru melahirkan baby ke-2 nya n sempat minum petang di kedai berdekatan sambil sembang2 kosong n sharing tentang strategi biz. Semalam my mommy shaklee, Master Hadhatina anjurkan satu kelas yg sangat2 saya suka n sangat2 dinantikan iaitu "Pemasaran Blog" yang di sampaikan oleh nanny saya Master Alom & her husband, Master Zainur. 

Kelas ni buat kat rumah Master Hadhatina di USJ Height. Memang saya tak lepaskan peluang lah. Rugi sangat rasanya kalau tak attend kelas nie. Dahlah free of charge & kalau kat luar saya rasa mahu ratus2 ni yuran. Nilah kelebihan group biz saya nie, free coaching & rakan2 biz jugak sudi share tip dan pengalaman mereka. Memang best sangat kelas ni, tambah-tambah lagi di sampaikan oleh otai yang sangat saya segani dan menjadi ikon saya jugak selain dari mommy saya Hadhatina. Datang-datang je wah, dah siap dah meja semua. Tinggal duduk je.Terima kasih mommy dgn preparation ni, memang selesa sangat. u all tengoklah macam mana mommy i layan kami semua. best betul. kami ni dimanja-manjakan. hihi.

Alhamdulillah, kelas berjalan lancar, byk ilmu yg saya dapat dari kelas ni. Nasib baiklah mia tak buat hal sepanjang kelas. Kelas start pukul 10 & kami sampai dalam pukul 10.20 camtu, lambat sikit. Punyalah nak g kelas ni sampai mia pun saya tak mandikan dulu. Mia memang suka bangun lambat & kalau saya kejutkan mandi, jawabnya perang badar la kami. ntah pukul berapa baru sampaikan.

Lepas kelas, kami sempat celebrate birthday untuk bulan Mei n Jun. Kek digantikan dgn Coklat Kasut. Sayang pulak rasanya nak makan. Lepas tu kami tengok SOHO Master Hadhatina kat tingkat paling atas sekali. Memang bestlah SOHO dia. Barang sume dari Ikea.hihi. Lepas tu sempat kami bergambar ramai-ramai.

Lepas kelas, terus menuju ke Shaklee, empire. Apalagi, borong VIVIX Shaklee la, Buy 6 Free 1 & daftar ahli baru jugak.:)

nak tahu lebih lanjut tentang VIVIX boleh baca sini ye....http://ladysara84.blogspot.com/search/label/Vivix 

Then lepas tu terus makan roti cheese nan..hihi..lama tau saya ngidam..dapat jugak...:)

Kalau kawan-kawan teringin nak join aktiviti2 camnie jomlah join biz shaklee dengan saya. Bolehlah belajar dgn saya teknik Pemasaran Blog nie. hihi...Sambil kita berbiz sambil kita cari ilmu baru, kongsi ilmu, sambil kita eratkan silaturahim kan. Nie saya letaklah pic semasa kelas semalam....enjoy the pic..:)



 




 Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya:
Siti Sarah Mohamad Nor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ]
♥ Contact No :017 202 3543
♥ Emel : ladysara84@yahoo.com
 

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *