Rawat Anak Sembelit dengan Meal Shakes

06/06/2013

Rawat Anak Sembelit dengan Meal Shakes


Assalamualaikum...

Sebut je pasal sembelit, teringat masa anak saya baru nak masuk 1 tahun. Teruk jugak sembelit dia. pegang2 tiang, pastu nangis2 meneran. Saya yg tengok ni lagilah sedih. Tulah, bagi buah tak nak makan. Nasib baiklah makan sayur. Tapi masih tak dapat atasi masalah sembelit Mia. 

Masuk je umur dia 1 tahun saya bagi Mia Meal Shakes. Meal Shakes mengandungi serat  yang larut dalam air. Serat fungsinya  bertindak sebagai pencuci usus dan ia juga melembutkan najis. Saya cuma bagi setengah sudu kecil je waktu sarapan pagi, alhamdulilah tengahari mia membuang dngan lancar. Takde dah  meneran, pegang tiang, nangis-nangis. 

Meal Shakes bukan sahaja mempunyai Serat, malah kaya dengan Protein, Kalsium & Vitamin untuk bantu tumbesaran anak anda.



Jom dapatkan sekarang untuk anak anda. Ramai ibu-ibu yang tak lepaskan peluang tau. Ada yang grab 2 canister terus. Bukan beli untuk anak je, ibu pun nak jugak. Sebelum ni asyik tumpang Meal Shakes anak, kali ni tambah lagi 1 canister untuk diri sendiri. 
 
MEAL SHAKES hanya RM113.75

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543 
♥ Emel : ladysara84@yahoo.com
 

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *