Kekalkan Zat CoQ10 dengan CoQHealth Plus Shaklee

23/09/2013

Kekalkan Zat CoQ10 dengan CoQHealth Plus Shaklee


CoQ10 merupakan nutrient larut lemak semulajadi yang terdapat disetiap sel badan kita. Ia bertanggungjawab dalam menghasilkan tenaga di setiap sel badan kita khususnya jantung kita.  Ia juga merupakan antioksidan semulajadi untuk badan kita (CoQ10 Supplement untuk Jantung).

Walaubagaimanapun, kadar penghasilan CoQ10 semakin berkurangan apabila usia kita semakin meningkat dan ditambah lagi dengan faktor kehidupan yang tidak sihat. Oleh sebab itu, kita memerlukan supplement bagi membantu mengekalkan zat CoQ10 ini. Shaklee telah memperkenalkan CoQHealth Plus sebagai penyelesaian untuk kita (Pengambilan Coenzyme Q10 dalam diet seharian).

CoQHealth Plus mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan Vitamin e dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan dengan sistem penyampaian minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik. CoQ10 telah ditunjukkan dapat:
  • Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
  • Menggalakkan dan meindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL
  • Meningkatkan peredaran darah
  • Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah

Dos pengambilan: Sebiji kapsul sehari selepas makan.

Kenapa anda perlu memilih CoQHealth Plus Shaklee?

JOm kita lihat perbezaan Shaklee......
  • Untuk mendapatkan jumlah yang setara dengan 28mg CoQ10 di dalam CoQHealth Plus, anda perlu memakan hampir 1.7kg ayam atau 28 cawan brokoli.
  • Kombinasi CoQ10 dan Vitamin E dipercayai mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat di dalam Vitamin E kerana CoQ10 membantu mengitar dan menjana semula Vitamin E, untuk memberikan perlindunga antioksidan yang berterusan terhadap sel-sel tubuh.
  • Ekstrak Teh Hijau mengandungi procyanidins yang telah ditemuai dapat membantu menyokong kesihatan endothelium (lapian tisu antara kapilari darah dan jantung).
  • CoQ10 berasal daripada sumber semulajadi melalui kaedah penapian yis. Bahan mentahnya merupakan satu-satunya CoQ10 semulajadi daripada yis yang ditapai yang terdapat pada masa kini, yang sumbernya telah diuji dan diyakini ramai secara meluas mempunyai kualiti yang tinggi dalam sumber bioketersediaan CoQ10-nya.
  • Tanpa Gluten.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
 Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543 
♥ Emel : ladysara84@yahoo.com
 

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *