Pencuci Muka Untuk Kulit Berminyak

21/03/2014

Pencuci Muka Untuk Kulit Berminyak


Assalamualaikum...

Saya sebelum nie memang mempunyai kulit yang berminyak. Sebab tu muka saya senang tumbuh jerawat. Dulu pernah pakai macam-macam jenis pencuci muka tapi tak sesuai sebab bila pakai je muka jadi kering semacam pulak.  Mungkin tindakbalas chemical yanng ada dalam pencuci muka tu. Saya stop pakai pencuci muka bertahun-tahun sehinggalah beberapa bulan yang lepas saya terbuka hati dan tertarik dengan pencuci muka Shaklee iaitu Purifying Cleansing Gel. Memang sesuai dengan orang yang kulit berminyak macam saya nie.

Alhamdulillah, dah 2 bulan pakai rasanya, dan apa yang saya boleh simpulkan, kulit muka saya tak kering atau menggelupas selepas menggunakannya. Lepas pakai tu kulit muka rasa lembut je. Tahan lama tau pencuci muka ni. walaupun dah 2 bulan pakai tapi tak sampai separuh lagi sebab kepekatannya tinggi. Tak perlu letak banyak2 pun.

Purifying Cleansing Gel 

Bebas sabun dan PH seimbang. Diperkaya dengan Vitamin E yang berbuih lembut bagi memastikan kulit kekal segar dan lembut.

Perbezaan Shaklee yang buat saya YAKIN untuk gunakannya

  • Berasaskan nutrien
  • Terbukti secara klinikal
  • 7 paten
  • Diuji oleh Pakar Dermatologi
  • Sentiasa tidak menimbulkan alahan
  • pH seimbang
  • Tidak diuji pada binatang

Dirumuskan tanpa:

  • Parabens
  • Natrium lauril sulfat atau natrium 
  • Propilena glikolpenghasilan daripada haiwan atau produk sampingan daripada haiwan
  • Minyak mineral atau petrolatum
  • FD&C atau pewarna
  • Ftalat
  • 1, 4 dioksana 
Ini baru pencuci mukanya je. actually Shaklee juga ada menyediakan Set Skin Care. Nanti saya akan cerita lebih lanjut di entry yag lain. So, keep follow my blog. Kalau nak tahu lebih lanjut boleh hubungi saya terus :)

Purifying Cleansing Gel , pencuci muka Shaklee

Purifying Cleansing Gel

 
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *