4 Makanan Pembakar Lemak Perut

10/06/2014

4 Makanan Pembakar Lemak Perut


Assalamualaikum..

Selain daripada masalah berat badan perkara yang paling ditakuti ialah lemak di perut. Lemak berlebihan di perut menjadikan bentuk badan tidak cantik. Malah kita tidak bebas menggayakan baju-baju fesyen yang cantik kerana masalah lemak berlebihan di perut. Kita mula hilang keyakinan diri terhadap keterampilan kita. Salah satu sebab kita mengalami masalah perut berlemak ini adalah kerana cara pemakanan kita. Jadi, kita perlu ubah cara pemakanan kita dan mengambil berat pa yang kita makan setiap hari. 4 makanan yang perlu anda utamakan dalam pemakanan anda untuk kembali mendapat perut yang ramping dan anda bisa memakai baju seperti model-model di majalah.

4 Makanan Pembakar lemak Perut, Diet, Cinch Tea, Cinch Shake, Protein, Teh Hijau

1. BIJIRIN PENUH

Rajin makan makanan yang kaya dengan serat boleh membantu anda membakar dua kali ganda jumlah kalori. Bijirin seperti beras perang dan oat merupakan makanan serat yang bagus untuk diet anda. 

2. DAGING TANPA LEMAK

Anda dapat membakar lebih kurang 30 peratus kalori makanana semasa daging dan ayam dicernakan. Protein dalam daging dan ayam mempunyai kesan termogenik yang sangat tinggi. Jika anda adalah vegeterian anda boleh mengambil protein dari soya. Lihat di sini untuk supplement protein yang berasakan soya.

3. TEH HIJAU

American Journal of Cilinical Nutrition menunjukkan bahawa minum empat cawan teh hijai setiap hari boleh membantu menurunkan berat badan lebih kurang dua hingga tiga kg dalam dua bulan. Terdapat sebatian dalam teh yang mempercepatkan metabolisme anda. Klik sini untuk mendapatkan teh hijau  paling bermutu tinggi.

4. PRODUK TENUSU RENDAH LEMAK

Produk tenusu rendah lemak seperti keju dan susu kaya dengan Vitamin D dan Kalsium. Ia membantu mengekalkan dan membina jisim otot. Yang paling penting ia membantu mengekalkan metabolisme badan anda.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *