6 Cara Mudah Kempiskan Perut

10/06/2014

6 Cara Mudah Kempiskan Perut


Assalamualaikum..

Ramai yang mengalami masalah lemak di perut terutama yang telah berkahwin dan melahirkan anak dan tidak ketinggalan kaum lelaki khususnya para suami. Perut yang langsing dan cantik meningkatkan keyakinan diri kepada seseorang . Pelbagai cara dilakukan untuk mengempiskan perut tetapi masih tidak membuahkan hasil. Jom ikuti panduan yang betul dan sangat mudah dilakukan untuk membantu anda mendapat perut yang diidam-idamkan.

6 Cara Mudah Kempiskan Perut, Diet, Set Kurus Shaklee

6 Cara Mudah Kempiskan Perut, Diet, Set Kurus Shaklee

6 Cara Mudah Kempiskan Perut

1. Latih diri dengan LATIHAN KEKUATAN

Latihan kekuatan membantu penurunan berat badan kerana ia membakar kalori sambil meningkatkan sensitiviti insulin dan pengambilan glukosa.  Ia juga menghasilkan tindakbalas otot yang lebih baik dan membakar lebih banyak lemak.

2. Jangan elak mengambil LEMAK

Anda perlukan lemak. Oleh itu, jangan megelak daripada mengambil lemak. Anda memerlukan lemak baik dalam badan kerana semua sel dalam badan anda terdiri daripada dua lapisan lemak iaitu lipid yang terdiri daripada lemak baik dan tidak baik. Ambil dalam jumlah yang sedikit dan jangan berlebihan.

3.  Amalkan PROBIOTIK

Probiotik adalah bakteria kecil yang hidup secara semulajadi dalam saluran gastrousus. Biasanya ia dijumpai di dalam produk tenusu seperti yogourt. Probiotik membantu menyihatkan usus. Usus yang tidak sihat menyukarkan anda menurunkan berat badan. Ini kerana lebih daripada separuh neurotransmitter yang menghantar mesej dari otak ke sel-sel dan reseptor hormon seluruh badan dibuat dalam lapisan gastrousus. Jika usus anda tidak sihat, ia memberi kesan negetif terhadap pengeluaran neurotransmitter, yang membawa kepada fungsi kognitif yang lemah, mood yang rendah dan kekurangan motivasi untuk bersenam. Usus yang sihat mengggalakkan penghadaman yang baik, metabolisme anda juga disokong supaya nutrien dipecahkan, diserap dan digunakan oleh badan dengan berkesan.

4. Tambah NUTRIEN 

Untuk menyokong pencernaan dan kehilangan lemak , anda perlu memastikan anda mempunyai asid perut yang yang mencukupi untuk memecahkan makanan. Ambil asid hidroklorik (HCI) tambahan untuk meningkatkan tahap asid dalam perut dan untuk membolehkan badan anda memcahkan makanan sepenuhnya. Tahap asid meningkat di dalam perut akan meningkatkan penyerapan protein, kalsium, vitamin B, magnesium, zink, besi dan nutrien asas yang lain.

5. Dapatkan TIDUR yang nyenyak

Apbila anda bosan, anda akan menghasilkan lebih banyak hormon yang merangsang kelaparan yang dipanggil ghrelin yang mencetuskan keinginan untuk makan. Kekurangan tidur juga mengubah pengeluaran hormon anda yang mana ianya memberi kesan kepada tahap kortisol anda dan boleh menyebabkan sensetiviti insulin. Dapatkan tidur kira-kira tujuh hingga lapan jam jika anda ingin menurunkan berat badan dan mengempiskan perut.

6. Mulakan hari anda dengan PROTEIN

Skip makan sebenarnya membuatkan anda gagal untuk menurunkan berat badan. Sarapan pagi adalah merupakan satu perkara yang mudah untuk dilakukan. Ianya memberi anda tenaga dan rasa yang lebih baik sepanjang hari. Tetapi lebih bagus jika anda memasukkan protein di dalam sarapan anda. Jika anda memerlukan supplement untuk membantu menurunkan berat anda boleh lihat di sini.
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *