Bagaimana Kolagen Bertindak dengan Cepat?

26/09/2014

Bagaimana Kolagen Bertindak dengan Cepat?


Assalamualaikum...

Hari nie saya nak share satu lagi rahsia tentang kolagen. Nutritionist Shaklee sekali lagi mengbongkar rahsia tentang Kolagen dan saya pasti anda mesti teruja nak tahu kan. Bagi pengguna tegar kolagen pastikan anda tahu rahsia ini supaya anda tidak membazirkan wang anda dengan kolagen yang tidak berkualiti dan tidak memberi kesan kepada diri anda. 

Bagaimana Kolagen Bertindak dengan Cepat?, Shaklee Collagen Powder, Kolagen, Berat Molekul Kolagen Yang Paling Optimum, Berat Molekul Kolagen Tidak berkualiti

Berat Molekul Kolagen Tidak berkualiti


Semasa anda memilih dan membeli kolagen, pernahkah anda mengambil tahu berat molekul kolagen tersebut. Tahukah anda ciri-ciri ini sangat penting bagi memastikan anda mendapat kolagen yang berkualiti dan berkesan. Bagi anda yang pernah mengambil kolagen tetapi tidak memberi sebarang kesan kepada anda atau mungkin kesannya terlalu lambat, ia mungkin ada kene-mengena dengan berat molekul kolagen tersebut.  Kebanyakan kolagen yang tidak memberi kesan di pasaran mempunyai berat molekul kolagen yang terlalu besar iaitu kira-kira 300 ribu Dalton. Disebabkan beratnya yang terlalu besar, maka ia sukar diserap oleh tubuh badan.

Berat Molekul Kolagen Yang Paling Optimum


Salah satu ciri-ciri terunggul Shaklee Collagen Powder ialah berat molekul kolagennya yang rendah dan sangat ringan iaitu kira-kira 1000 Dalton. Inilah berat yang paling ideal, yang boleh menyerap pada kadar optimum kepada tubuh badan kita. Dengan berat tersebut kolagen dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Bagaimana Kolagen Bertindak dengan Cepat?, Shaklee Collagen Powder, Kolagen, Berat Molekul Kolagen Yang Paling Optimum, Berat Molekul Kolagen Tidak berkualiti

Jika berat molekul kolagen 500 Doltan adakah kolagen tersebut lebih berkualiti?


Jawapannya adalah TIDAK kerana kolagen tersebut tidak stabil. Ia tidak sempat diserap oleh badan kerana telah terlerai lebih cepat menyebabkan badan langsung tidak mendapat khasiatnya. Oleh itu, anda jangan mudah tertipu dengan penjual kolagen diluar sana.

Kita sedia tahu, ramai yang memilih kolagen berbanding product cantik yang lain kerana ingin mendapat kesan yang lebih cepat. Oleh itu, sebagai pengguna kita perlu bijak dan berilmu supaya kita tidak mudah ditipu dan mengalami kerugian. Selain dari berat molekul jangan lupa mengambil tahu dari sumber mana  kolagen tersebut supaya anda memiliki kolagen paling terbaik. Anda boleh lihat di sini untuk keterangan lebih lanjut beserta testimoni Shaklee Collagen Powder.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *