Seluar Longgar Kurang 1 bulan Hanya dengan Set Kurus Murah

09/10/2014

Seluar Longgar Kurang 1 bulan Hanya dengan Set Kurus Murah


Assalamualaikum...

Alhamdulillah...masih berkesempatan lagi hari nie berkongsi kebaikan shaklee. Teringat dulu saya pernah turun 8kg dalam tempoh 3 bulan. Saya memang tak pernah timbang berat. Tapi saya perasan badan saya kurus bila seluar yang saya pakai longgar sangat. Terpaksa korek almari cari seluar lama dan bestnya seluar lama tu dah boleh pakai. Seronok tak terkata. Siapa yang tak suka kuruskan. Lepas je bersalin badan saya jadi mengembang. Tambahan pula saya menyusu badan, saya sering lapar dan makan banyak. Nasib baiklah saya ada ambil Alfalfa. Memang hari-hari membuang. Kalau tak memang lagi besar lah badan saya nie. Then satu hari saya saje je nak mencuba Lecithin. Ramai yang kata boleh turunkan berat badan. Lepas amalkan 3 bulan bersama Alfalfa dan ESP, Alhamdulillah saya dapat kembali berat sebelum pregnant.


Berat Turun 3 Kg Selepas Mengamalkan Set Kurus Optimum Shaklee


Ada pula customer saya yang amalkan Set  Kurus Optimum Shaklee iaitu Herblax, Lecithin, Alfalfa dan Cinch Shake. Alhamdulillah, dalam tempoh 2 minggu customer saya nie turun 3kg. Kalau nak tahu selepas sebulan beratnya turun lagi kepada 5kg tau. Hebatkan. Nak tahu rahsia customer saya nie kurus selain mengamalkan Set Kurus Shaklee, jom ke sini.


Seluar Longgar Kurang 1 bulan Selepas Mengamalkan Set Kurus Budget Shaklee


Sebulan yang lepas, seorang customer saya nak cuba shaklee untuk kuruskan badan. Namanya sama dengan saya , Siti Sarah.  Sebelum nie customer saya nie dah pernah dengar pasal shaklee nie dari adiknya. Adiknya amalkan Alfalfa dan Lecithin dan katanya berkesan. Jadi, dia pun nak mencuba jugaklah. selepas hampir sebulan mengamalkannya, saya dapat sms dari Sarah. Sarah tanya boleh tak kalau beli satu-satu. Saya dah boleh budget mesti nak beli Lecithin sebab Lecithin tahan sebulan dan Alfalfa tahan 2 bulan. saya pun tak lepaskan peluang untuk minta testimoni. Alhamdulillah feedback positif. 

Katanya, dua-dua ok. Selera makan kurang, badan rasa ringan, pakai seluar dah longgar sikit. Bukan sahaja effect untuk kurus, malah period dah ok dan menengangkan. 

Alhamdulillah, mintak satu je, nak kurus, tapi Allah bagi berganda-ganda pulakkan. Lecithin dan Alfalfa ni banyak kebaikannya, bukan sekadar untuk kurus je, banyak manfaat dan khasiat yang kita boleh dapat dari kedua-dua suplemen nie.  Nak tahu apa lagi kehebatan kedua-dua suplemen nie anda klik je dekat perkataan Lecithin dan  Alfalfa ye.



Apa fungsi Lecithin dan Alfalfa untuk bantu kuruskan badan?



Lecithin sebagai agent pemecah lemak yang berada dalam darah kita. Malah, jika anda rajin bersenam atau melakukan aktiviti keluar peluh, Lecithin juga membantu membakar lemak-lemak anda dengan lebih cepat.

Alfalfa pula sebagai agent pembawa lemak keluar dari badan melalui pembuangan. Sebab tu siapa yang makan Alfalfa, insyaAllah akan membuang hari-hari. Alfalfa juga sangat bagus untuk mencuci darah dan membuang toksin-toksin dari badan. 

Jangan LUPA!!

Pengambilan air kosong yang mencukupi sangat penting semasa anda mengamalkan suplemen dan menurunkan berat badan supaya penyerapan suplemen lebih optimum dan air kosong juga tidak mengandungi kalori . Seimbangkan kalori dalam badan anda. Lebih banyak kalori yang anda ambil maka lebih banyaklah anda perlu nyahkan kalori tersebut. Aktiviti mengeluarkan peluh sangat penting untuk mengurangkan kalori dalam badan anda. InsyaAllah, murah atau mahal suplemen tersebut tidak menjadi ukuran, tetapi bagaimana anda mendisiplinkan diri anda.


 
 
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *