Rahsia Masalah JERAWAT Selesai Selepas 8 hari

08/10/2014

Rahsia Masalah JERAWAT Selesai Selepas 8 hari


Assalamualaikum....

Beberapa bulan lepas, saya teruja dan happy bila jerawat dah tak tumbuh di muka saya. Sehingga hari nie Alhamdulillah jerawat besar memang takde dah terutama di bahagian pipi. Bekas jerawat pun dah makin pudar dan hampir nak hilang. Suka bila pegang pipi lembut dan licin je. Takde dah rasa biji-biji jerawat tu lagi. Masalah hormon saya yang tidak stabil menyebabkan jerawat saya tak tentu arah tumbuh. Bukan remaja je yang mengalami masalah hormon tau. Saya yang dah jadi mak orang nie pun ada masalah hormon, mungkin kerana saya masih menyusukan miaqaisara. Nasib baik saya tergerak hati nak mengamalkan semula GLA Complex. Saya pernah amalkan untuk masalah period saya yang tak teratur. Lepas sebotol ambil period dah teratur kembali. Nie semua gara-gara masalah hormon saya yang tunggang langgang. Kali nie di sebabkan hormon juga saya mengalami masalah jerawat yang teruk. Mari baca testimoni saya di sini.

Masalah Jerawat Selesai Selepas 8 Hari Mengamalkan GLA Complex


Kita lupakan dulu kegembiraan saya. Actually saya nak cerita kisah seorang customer saya yang muda remaja, baru berumur 15 tahun. Baru-Baru nie mengadu mengalami masalah jerawat besar-besar macam jerawat batu tu. Pada pendapat saya customer saya ni mengalami masalah hormon tak stabil sebab masalahnya sama seperti saya. Maklumlah remaja penuh dengan emosi .  Apalagi, saya terus suggest GLA Complex. Saya dah pernah cuba dan Alhamdulillah berkesan sangat. Saya yakin mesti berkesan pada customer saya yang cute nie.

Baru 8 hari mengamalkannya, Alhamdulillah dapat feedback yang sangat positif. Kan saya dah kata, mesti berkesanlah sebab saya sendiri dah mencuba dan mengamalkannya. Katanya lagi akhir bulan nie nak repeat order lagi. 

"Ok kak, hehe, sy dah mkn gla ni da 8hari, alhamdulillah jerawat dah kurg. Bekas jerawat pun da pudar skit dah. Kalau jerawat tmbuh pun, keck keck je. Tk mcm dlu, sekali tumbuh mcm batu dah. Hehe"

Rahsia Masalah JERAWAT Selesai Selepas 8 hari, GLA Complex, Testimoni GLA Complex, Jerawat 

Alhamdulillah, seronok dapat gembirakan orang lain. Siapa suka ada jerawat kat muka kan. Satu dua biji nampak manis, tapi kalau dah tumbuh macam cendawan tu, siap bernanah bagai memang dah tahap segan nak tengok muka sendiri. Lagipun sifat orang perempuan suka yang cantik-cantik.

Rahsia Masalah JERAWAT Selesai Selepas 8 hari, GLA Complex, Testimoni GLA Complex, Jerawat


Selain period yang tidak teratur dan jerawat, ada banyak lagi symptom-symptom disebabkan masalah hormon tak stabil nie. Jadi jika anda mensyaki atau doktor mengesahkan anda mengalami masalah hormon yang tidak stabil, GLA Complex adalah suplemen terbaik dan tepat untuk mengatasi masalah tersebut.


 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *