Kebaikan Protein Soya ESP

16/03/2015

Kebaikan Protein Soya ESP


Assalamualaikum...

Alhamdulillah sudah 4 tahun saya merasai kebaikan dan khasiat Protein Soya ESP. Sehingga hari ini saya tidak jemu malah rasa kekurangan jika sehari tak bancuh ESP ini. ESP banyak membantu saya sebagai suri rumah bekerjaya. Jom saya kongsikan sedikit kebaikan dan kelebihan ESP ini.   

Kebaikan Protein Soya ESP

  1. Membantu pembinaaan semula otot dan kulit, kembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepatkan penyembuhan luka dan kurangkan kesan parut.
  2. Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasalapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
  3. Membantu mengurangkan paras kolestrol.
  4. Menyokong sistem imunisasi badan yang membantu mencegah migrain , insomnia dan tekanana.
  5. Menggalakkan sistem peredaran darah yang sihat.
  6. Kaya dengan isoflavones, yang membantu mengawal hormon semasa putus haid.
  7. Menggalakkan payudara yang sihat dan anjal.
  8. Menggalak payudara yang sihat dan anjal.
  9. Menggalak prostat yang sihat.
  10. Membaiki pigmentasi untuk masalah rambut (gugur dan uban) serta masalah kulit (kedut dan kesan tua) 

Kelebihan lain  Protein Soya ESP

  1. Tinggi Protein
  2. Tinggi kalsium
  3. Rendah lemak
  4. rendah kalori
  5. Bebbas laktosa dan kolestrol
  6. Indeks glisemik rendah
  7. Mengandungi vitamin B


Kebaikan Protein Soya ESP, ESP, Kelebihan ESP
Sarapan Pagi saya, ESP campur MILO

Saya dah merasai semua kebaikan dan kelebihan ESP ni. Setelah menggunakan 1 tin ESP saya sangat berpuas hati dan terus jatuh cinta dengannya. Saya akan pastikan bekalan ESP saya sentiasa ada di rumah. Semua golongan boleh mengamalkan ESP ni termasuklah wanita, pekerja, ibu hamil, ibu berpantang, ibu menyusu, pelajar dan warga tua. Anda bila lagi? Cubalah 1 canister dulu, saya yakin pasti anda nak lagi dan lagi dan lagi!!! Sedap dibancuh dengan milo atau vico atau apa-apa air kegemaran anda. Nak bancuh dengan air kosong pun takpe. Asalkan sedap dengan tekak anda. Saya suka bancuh pagi-pagi untuk dapatkan double double extra TENAGA :)

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage


Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *