Ostematrix dan B Complex Bantu Pesakit Kanser Tulang

04/03/2015

Ostematrix dan B Complex Bantu Pesakit Kanser Tulang


Assalamualaikum...

Alhamdulillah berkesempatan hari nie untuk saya update blog. Mohon ampun kerana telah sekian lama tidak aktif menulis atas kesihatan yang tak mengizinkan.

TESTIMONI PESAKIT KANSER TULANG


Entry kali nie saya nak kongsikan testimoni sorang pesakit kanser tulang. Beliau merupakan kawan kepada mak dan abah saya. Dulu beliau adalah seorang yang rajin bekerja. Sejak menghidap penyakit kanser tulang, beliau tidak dapat menjahit lagi, malah suami terpaksa berhenti kerja untuk menjaga beliau. Sakit tulang yang bisa menyebabkan pergerakan beliau terganggu. Setiap kali berjumpa dengan mak, mesti mengadu tak dapat tidur malam sebab bisa. Hanya duduk di rumah sahaja.

Kemudian mak mengadukan kepada saya dan meminta pendapat saya, suplement shaklee apa yang sesuai untuk mengurangkan kesakitannya. Saya suggest dua produk sahaja iaitu OSTEMATRIX dan B COMPLEX. OSTEMATRIX mengandungi kalsium yang membantu menguatkan tulang dan B COMPLEX pula tujuannya supaya kawan mak lebih tenang, kurang stress dan bertindak sebagai "pain killer". 

Alhamdulillah, setelah mengamalkan sebulan OSTEMATRIX dan B COMPLEX, kesakitan dan bisa tersebut semakin berkurangan dan dah boleh tidur malam.

"Kawan mak yg kanser tulang tu datang dah ambik Ostematrix 2 botol. Alhamdulillah dah boleh tidur malam, dah boleh duduk dalam kereta, dah boleh keluar rumah, ddah kurang dah bisa-bisa badan. Tak payah dah makan ubat tahan sakit hari-hari. Dah macam-macam produk dah ambik sebelum nie tapi tak berkesan. B Complex dia kata ada lagi sebab banyakkan 1 botol tahan 4 bulan...

Alhamdulilllah baru-baru nie mak kata , kawan mak dah boleh pergi kenduri kahwin, siap posing atas pelamin.Tak perlu kos ribu riban. Tak sampai RM200 pun dua produk nie. MURAH tapi BERKESAN!!! Bukanlah baik 100 peratus, tetapi saya boleh jamin, insyaALLAH produk shaklee dapat kurangkan kesakitan dan penderitaan pesakit kanser dan dapat meneruskan kehidupan seperti sediakala.




 
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *