Bagaimana Kanser Boleh Berlaku ?

24/02/2016

Bagaimana Kanser Boleh Berlaku ?


Assalamualaikum...

Kanser antara pembunuh nombor satu di Malaysia. Apa yang membuat kanser ini membunuh adalah kerana biasanya ia susah nak detect kalau tidak menjalani pemeriksaan rutin. Bila dah ada simptom, dan bila dah keluar simptom tu barulah dapat dikesan kanser dah merebak dan keadaan dah teruk. Mungkin dah peringkat ketiga atau keempat atau peringkat akhir.



Bagaimana Kanser Boleh Berlaku ?, Vivix, Nutriferon, alfalfa, Testimoni kanser, Testimoni Vivix, Kanser, suoplemen Untuk Kanser,  Bagaimana Mencegah Kanser ?, Sebelah Payudara Bebas Kanser  Selepas Habis Sebotol Vivix, Doktor susruh dia teruskan minum vivix shaklee, Doktor cakap shaklee bagus

Bagaimana Kanser Boleh Berlaku ?

Ada banyak teori, tapi kali ni saya akan jelaskan 3 teori yang  popular iaitu:

1. Sel kita sepatutnya mati dan berganti baru, tapi bila sel tak mati-mati, sel baru tetap tumbuh. Sel yg tak mati ni yg akan jadi kanser.

2. Sel badan rosak dan sel-sel baru akan copy sel yang rosak ni. Bila dah banyak sel rosak, maka jadilah kanser.

3. Mengikut sesetengah teori perawatan Islam, kanser juga disebabkan oleh jin.

Utk teori 1 & 2, keadaan sel yang tak berapa betul ni adalah disebabkan oleh banyak perkara. Misalnya radikal bebas, makanan yg mengandungi bahan-bahan kimia, penggunaan produk yg ada bahan kimia bahaya dan sebagainya.

Sebab tu kita digalakkan utntuk guna & ambil produk-produk organik utk kurangkan exposure tubuh kita terhadap bahan-bahan kimia bahaya ni. Kita juga mesti konsisten makan suplemen utk buang toksin-toksin yang masuk dalam badan kita secara tak langsung. Nak tak ank, hari-hari kita sedut udara yang ada macam-macam gas beracun seperti asap kereta, asap kilang, asap bakar, jerebu, etc.

Yang no 3 pulak, kat sini pentingnya amalan rohani.

Amalan kesihatan yang baik BUKAN JAGA MAKAN JER. Tak guna kalau kita jaga makan tapi mengamalkan aktiviti tidak sihat , amalan rohani tak buat.  

Bagaimana Mencegah Kanser ?

Kesmimpulannya ada 5 tiang utk penjagaan kesihatan supaya kita tidak terjebak dengan kanser iaitu:
  1. Makanan sihat & Seimbang
  2. Aktiviti sihat
  3. Kegiatan sosial yang sihat
  4. Amalan spiritual yg sihat (amalan rohani)
  5. Pengambilan suplemen

Suplemen dah jadi wajib sekarang kan. Kita makan 'makanan sebenar' tapi hakikatnya nutrien dalam makanan dah tak cukup disebabkan macam-macam kerja teknologi dalam pemakanan ni. Akhirnya kita cuma makan untuk kenyang je, bukan utk dapat nutrisi. Amalkanlah lima perkara di atas, mudah-mudahan kita menjadi lebih sihat fizikal & emosi dan dijauhkan dari kanser.

Suplemen Untuk Kanser

Amalkan suplemen dari sumber antioksidan unuk mencegah kanser dan juga merawat kanser. Terdapat tiga suplemen utama yang perlu diamlakan iaitu Vivix, Alfalfa dan Nutriferon.

1. VIVIX

Vivix mengandungi 4 bahan yang mengandungi tumbuhan yang tinggi oksida dan mengandungi resveratrol yang mampu mematikan sel-sel kanser. Ia juga bertindak dalam 4 mekanisma iaitu memperbaiki sel, memperbaharui sel, memberi tenaga kepada sel dan mempertahankan sel. klik sini untuk ketahu 4 bahan tersebut.

2. ALFALFA COMPLEX

Alfalfa tunbuhan yang tinggi alkali. Makanan yang tinggi alkali sangat penting untuk meneutralkan asid dalam badan. Asid yang tinggi dalam badan boleh menyebabkan kanser. Ketahui lebih lanjut vitamin dan mineral dalam Alfalfa Complex di sini.

3. NUTRIFERON

Nutriferon mengandungi interferon semulajadi yang mampu meningkatkan sistem imun dalam masa 3 hari. yang mengandungi poliksakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglubalin melawan sel-sel tumor dan kanser.

Sebelah Payudara Bebas Kanser  Selepas Habis Sebotol Vivix

Mak Su misah ada kanser payudara kedua-dua belah kiri & kanan...
Selepas dia minum vivix habis 1 botol & dia pergi check sebelah dah hilang..
Tinggal sebelah je lagi masih ada tapi tak teruk dah..
Doctor tanya dia makan apa..
Dia bagaitahu doctor dia minum vivix shaklee
Doktor susruh dia teruskan minum vivix shaklee 
Doktor pun cakap shaklee bagus
Sebab tu misah teruja sangat dengan Vivix ni...

Bagaimana Kanser Boleh Berlaku ?, Vivix, Nutriferon, alfalfa, Testimoni kanser, Testimoni Vivix, Kanser, suoplemen Untuk Kanser,  Bagaimana Mencegah Kanser ?, Sebelah Payudara Bebas Kanser  Selepas Habis Sebotol Vivix, Doktor susruh dia teruskan minum vivix shaklee, Doktor cakap shaklee bagus

Tonton, Like & Share Pengalaman Ibu saya bersama Vivix
Darah Tinggi, Kolestrol Tinggi, Batuk Tak Berhenti, Sakit Saraf, Payudara Mengeluarkan Nanah & Darah Sembuh Dengan Vivix

 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage


Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *