Bebas Kanser Payudara Selepas Minum Sebotol Vivix

25/02/2016

Bebas Kanser Payudara Selepas Minum Sebotol Vivix


Assalamualaikum...

Kanser payudara sangat-sangat ditakuti kaum wanita. Bagi seorang wanita, payudara adalah aset yang sangat penting kerana ia sangat berjasa. Di situlah tempat anak-anak kita makan dan minum semasa mereka masih bayi. Macam saya yang masih menyusu anak, memang rasa perit sangat bila terkena bengkak susu. Saya tak dapat bayangkan jika ada ketumbuhan atau kanser di payudara.

Tanda barah payudara

  1. Gejala utama yang dialami oleh pesakit adalah kehadiran ketumbuhan, pengeluaran cecair lelehan dari puting, dan sakit atau ketidakselesaan di sekitar payu dara.
  2. Ketumbuhan yang terjadi pada pesakit merupakan perubahan utama yang dialami oleh pesakit. Ketumbuhan ini biasanya tidak sakit dan terdapat pada sebelah payudara sahaja. Ianya keras dan pejal dan memiliki tepian yang tidak licin.
  3. Lelehan yang keluar dari puting kadangkala mengandungi darah dan berair dan datang secara spontan tanpa sebarang rangsangan.
  4. Apabila kanser telah melarat dan memasuki peringkat yang lebih berbahaya, payudara dan puting akan mengalami perubahan bentuk. Akan terbentuk lekukan pada kulit payudara dan teksturnya kelihatan dan dirasai seperti kulit buah oren. Bentuk dan saiz payudara juga akan berubah.
  5. Ruam di bahagian ini dan persekitaran kulitnya juga boleh menjadi simptom serangan kanser payudara. Ruam di puting atau kawasan persekitaran puting boleh terjadi akibat daripada ekzema.

Payudara Mak Mengeluarkan Darah & Nanah

Beberapa tahun yang lepas mak saya pernah mengalami payudara berdarah dan bernanah. Mula-mula mak mengadu payudaranya menegluarkan air jernih. kami gelak-gelakkan je. Mungkin susu keluar balik agaknya. tiba-tiba mak bagitahu payudara mak keluar darh dan nanah pula. saya mula berasa tak sedap hati. Bila jumpa doktor, doktor kata tanda - tanda nie  kemungkinan besar adalah kanser. Saya macam tak percaya, rasa sedih dan sangat risau. Sudahlah sebelum nie mak diserang sakit saraf sampai tak boleh berjalan, batuk teruk sampai terpaksa pakai pampers. Darah tinggi & kolestrol tinggi memang dari dulu dah ada.  Ya Allah besarnya dugaan mak masa tu. Sudah jatuh ditimpa tangga.

Doktor Sahkan Mak Bebas Dari Kanser Payudara

Tapi mak sangat tabah. Dia anggap penyakit nie semua anugerah dari Allah SWT. Pasti ada hikmahnya. Dia tetap teruskan hari-harinya dengan penuh bersemangat mencari penawar. Saya tanpa fikir panjang terus beri mak Vivix. Saya tahu Vivix nie bahan-bahan dia tinggi oksida. InsyaAllah boleh rawat payudara mak tu. Alhamdulillah rezeki mak, masa nie Vivix baru je diperkenalkan di Malaysia. Setiap hari mak amalkan sesudu teh dan akhirnya darah dan nanah  berhenti keluar. Saya tak ingat bila darah tu berhenti. Lebih menggembirakan lagi bila doktor sahkan mak bebas dari kanser payudara.

Sakit Saraf, Darah Tinggi, Kolestrol Tinggi Sembuh 

Alhamdulillah...mak bukan sahaja bebas dari kanser, malah sakit saraf mak pun sembuh, darah tinggi mak semakin stabil. Allah berikan penyakit payudara nie memang ada hikmah. Rupa-rupanya Allah nak bagi penawar pada kesemua penyakit-penyakit mak sebelum nie. Alhamdulillah..mak nampak lebih gembira sekarang. Boleh klik sini untuk cerita lebih lanjut tentang Vivix nie.

Bebas Kanser Payudara Selepas Minum Sebotol Vivix, Vivix, Testimoni Vivix, Testimoni Kanser, Testimoni Kanser Payudara, Testimoni Payudara Berdarah, Testimoni Darah Tinggi, Testimoni Kolestrol Tinggi, Testimoni Sakit Saraf, Testimoni Batuk, Kanser, Darah Tinggi, Sakit Saraf, Kolestrol Tinggi, Batuk,tanda-tanda kanser payudara

Tonton Perkongsian Mak di You Tube

Tonton, like dan share lah lah video mak saya nie. Susah payah dia datang dari Segamat, Johor, naik bas ke KL semata-mata nak menghasilkan sebuah video nie untuk kongsikan bersama-sama pengalaman mak sembuh dari pelbagai penyakit yang dihadapinya. Mudah-mudahan dapat membantu anda di luar sana yang mengalami masalah yang sama seperti mak. bagi yang dah lik, tonton & share saya ucapkan ribuan terima kasih. Anda telah membuat satu kebaikan yang berterusan. InsyaAllah kita sama-sama membantu antara satu sama lain untuk teruskan hidup lebih sihat dan gembira.




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage


Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *