Bengkak Akibat Buah Pinggang Bocor Surut Dengan Vivix

04/08/2016

Bengkak Akibat Buah Pinggang Bocor Surut Dengan Vivix


Assalamualaikum...

Alhamdulillah, satu lagi testimoni Vivix. Bermakna semakin ramai yang dah dapat kebaikan dan khasiat yang luar biasa dari Vivix nie kan. perasaan saya nie lagi lah seronok sebab dapat tengok sorang-sorang mendapat kesihatan dan kehidupan yang lebih baik berbanding sebelum nie.

Apa pula testimoni best kali nie ye ? Kali nie, saya nak kongsi testimoni dari jiran saya, Anis. Kami tak pernah bertemu atau terserempak di kawasan apatment kami, Alhamdulillah disebabkan Vivix nie, Allah pertemukan kami di facebook. Tambah lagi seorang kenalan baru. 

Ceritanya, mak Anis nie mengalami masalah buah pinggang bocor. Sebab tu dia nak sangat Vivix nie. Tanpa banyak tanya, Anis terus bankin duit ke account saya. Tak sempat saya nak tanya lagi kenapa nak ambil Vivix. Bila dah hantar ke rumah barulah sempat sembang-sembang. masa tu lah tahu yang mak anis ada masalah buah pinggang.

 ak sampai sebulan pun anis order Vivix dari saya, dia wassap balik saya. Katanya nak nak beli spare siap-siap untuk mak. Sempat juga dia belikan untuk mak mertuanya dan untuk diri sendiri. Alhamdulillah dalam sebulan Anis buat pembelian untuk 4 botol Vivix. Beruntunglah kedua-dua mak Anis kan.  

Katanya lagi,  bengkak mak dah makin surut dan doktor dah kurangkan dos ubat. Alhamdulillah, mak dah bertambah sihat. Syukur Allah pertemukan Anis dengan Vivix. Kita sama-sama doa semoga mak Anis bertambah sihat supaya boleh beribadah dan menikmati kehidupan yang lebih baik. Ameen...

Bengkak  Akibat Buah Pinggang Bocor Surut Dengan Vivix, Mak Mengalami Buah Pinggang Bocor Semakin Pulih Selepas Amalkan Vivix, Vivix, Testimoni Vivix, Buah Pinggang Bocor, Testimoni Buah Pinggang Bocor, Bengkak Surut, Buah Pinggang
 
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *