Setiap Rumah Perlu Ada Suplemen Antioksidan

05/08/2016

Setiap Rumah Perlu Ada Suplemen Antioksidan


Assalamualaikum

Alhamdulillah...saya masih berada di landasan..masih lagi dapat meluangkan masa berkongsi cerita dengan kawan-kawan.

Setiap Rumah Perlu Ada Vivix

Semakin hari semakin banyak Testimoni Vivix. Hari demi hari ada je testimoni Vivix panas. membuatkan saya bertambah jatuh cinta dengan tonik merah nie. Sehingga kan saya rasa SETIAP RUMAH PERLU ADA VIVIX. Sebelum nie ada yang kata tak perlu lah makan suplemen, semua nutrisi kita boleh dapat dari makanan. OK lah macam tu, tak payah lah ambil multivitamin, B Complex, Vitamin C, ESP , Ostematrix dan apa-apa jenis vitamin pun kan. Sebab ada yang merasa apa yg mereka makan hari-hari tu dah cukup. dah seimbang. Seimbang kah ? Hanya kita je yang rasa kan.  

Tapi, saya sangat pasti anda semua sangat-sangat memerlukan Vivix nie pada abad ini, walaupun anda dah buat yang terbaik untuk diri anda. Tapi persoalannya, boleh ke anda lari dari toksin yang boleh menjadi racun kepada tubuh anda suatu hari nanti dan boleh ke setiap saat anda menyedut udara yang seratus peratus bersih? Bagi saya, udara yang seratus peratus bersih memang sukar nak cari kecuali lah kita duduk kat hutan belantara tu kan. hahaha..Mungkin, memang bersih udaranya, mungkin juga air belum tercemar dengan minyak-minyak, sampah sarap dan toksin-toksin serta najis-najis dari kilang-kilang.  Kita pun belum dapat pastikan. Tapi, comfirm tempat yang kita duduk sekarang nie walaupun berada dalam rumah je, kita tetap terpaksa berhadapan dengan semua kekotoran tu kan.  

Disebabkan kita duduk di persekitaran yang tak bersih, ia menyebabkan sel-sel badan kita cepat rosak, hari demi hari sel-sel kita cepat tua dan akhirnya mungkin akan menyebabkan kanser dan pelbagai penyakit kronik pada usia muda. Sedang kita masih lagi mengejar impian kita, menikmati kehiduan yang gembira bersama keluarga dan insan tersayang. Jadi, dah tiba masanya kita mencari penyelesaiaan bagi masalah ini supaya kita dan keluarga kita dapat hidup lebih baik dengan kesihatan yang baik.

Apa yang kita perlu buat sekarang?

 Ya !! kita perlu bersihkan dan detox badan kita dari segala toksin-toksin yang kita dah sedut setiap hari sebelum ia merebak ke setiap sudut sel-sel badan kita . Apa yang kita perlukan ialah ANTIOKSIDAN YANG TERBAIK dan TERHEBAT. Kenapa pilih Vivix? Vivix bukan sahaja digelar ANTIOKSIDAN tapi SUPER ANTIOKSIDAN  yang sangat HEBAT dan POWER. Siapa yang biasa dengar produk dari sumber RESVERETROL dan POLIFENOL pasti tahukan kemampuannya. Kalau nak tahu VIVIX 10 KALI GANDA LEBIH POWER DARI RESVERETROL !!!!



Nak tahu empat bahan hebat dalam VIVIX nie boleh klik sini ye. 

Jadi apa PILIHAN anda sekarang?

ANDA YANG BUAT KEPUTUSAN UNTUK DIRI ANDA dan BADAN ANDA....
Anda tahu sejauh mana KEMAMPUAN badan anda.
Anda tahu Ssejauh mana KEMAHUAN badan anda.
Anda tahu betapa badan anda dalam BAHAYA !!!

Saya?

SAYA PILIH untuk minum VIVIX setiap hari demi diri saya, ibu bapa saya, suami saya dan anak-anak saya....  

I LOVE VIVIX !!!!!

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *