Tip Kulit kekal Cantik Tanpa Jerawat

17/08/2016

Tip Kulit kekal Cantik Tanpa Jerawat


Assalamualaikum..

Sukahati nak tunjuk gambar passport saya ni. Baru je renew minggu lepas. Yang sebelah kiri tu gambar passport masa 2014. Nampak tak perbezannya. Sebenarnya, saya sendiri terkejut tengok gambar passport lama saya. Ya Allah, baru saya perasan dulu muka memang banyak jerawat. Alhamdulillah sekarang muka dah makin licin, muka makin tirus dan hidung pun dah nampak kecil. Nak bagitau jugak gambar baru nie saya ambil pagi-pagi tau. Satu inci bedak pun takde nie. Memang natural, tak sempat nak berbedak subuh-subuh. Al maklumlah pukul 6 pagi dah keluar rumah dengan nak siapkan 2 orang anak lagi, memang tak sempat nak menghadap cermin. 


Tip kulit Kekal Cantik Tanpa Jerawat

Mesti tertanya-tanyakan, apa yang saya amalkan sampai muka boleh jadi macam tu. Muka yang selalu ditumbuhi jerawat dan dipenuhi dengan bekas jerawat akhirnya kini dah jadi semakin bersih dan licin. Jom saya kongsikan 2 tips yang saya amalkan. Semoga dapat bantu kawan-kawan di luar sana yang dah buntu dengan masalah jerawat nie.

1. Suplemen

Saya memang pengamal tegar shaklee sejak tahun 2011 lagi. Maknanya dah 5 tahun saya amalkan shaklee. Memang agak lama. Untuk dapatkan kesan yang terbaik kenalah bersabar. ken bagi peluang pada suplemen tu untuk rawat bahagian dalam kita yang lebih teruk rosak kalau nak dibandingkan dengan kulit kita. Bila dalam dah cantik barulah luar pun nampak cantik. Jangan baru makan semingggu dah nak kesan tip top. Bila tak nampak kesan kata produk tak bagus, then tukar produk lain. Akhirnya apa pun tak menjadi. Saya nasihatkan pakai dulu dua tiga tahun dan kalau boleh jangan pakai campur-campur produk supaya kita boleh nampak kesannya. Baru kita tahu produk tu bagus ke tidak. 

Macam Shaklee nie saya memang dah tengok latar belakangnya. Memang bahan-bahannya semulajadi dan tak membahayakan kulit. Shaklee nie bukan produk baru 2 3 bulan keluar pasaran. Malah dah lebih 20 tahun di pasaran Malaysia. Dah macam-macam penyelidikan dah dibuat dalam tempoh tersebut dan kalau produk tak bagus dan menyalahi undang-undang, dah tentu Kementerian Kesihatan Malaysia tak luluskan kemasukan Shaklee ke pasaran Malaysia kan.

2. Detox

Untuk atasi masalah kulit saya yang berjerawat, selain mengamalkan suplemen, Saya juga mengamalkan Detox. Cubalah amalkan detox sekurang-kurangnya setahun sekali. Rumah kalau dibiarkan seminggu pun boleh berhabuk betul tak. Badan kita nie pun sama juga, perlu dibersihkan sebab hari-hari kita memang sedut udara kotor dan sentiasa terdedah dengan bahan-bahan toksin dan radikal bebas. Bahan-bahan nie lah yang menyebabkan kulit kita cepat rosak dan menagalami masalah penuaan sebelum waktunya. Saya sarankan semasa mengamalkan detox, amalkan suplemen detox untuk bantu proses detox dengan lebih cepat.

Suplemen Untuk Kulit Saya

Ini 6 jenis suplemen yang saya amalkan sekarang untuk kulit saya termasuklah suplemen  untuk detox.

1. Vivix 

Untuk baiki sel-sel kulit saya yang dah musnah akibat radikal bebas. Selain itu ia bagi tenaga pada sel-sel kulit saya dan melindungi sel-sel kulit saya dari radikal bebas. Ia juga melambatkan proses penuaan pada kulit saya.

2. Shaklee Collagen Powder

Untuk supply kolagen yang semakin hari semakin berkurangan apabila umur kita semakin meningkat menyebabkan kesan penuaan makin menyerlah, kedut-kedut mula kelihatan dan banyak lagi.

3. Alfalfa Complex  

Sejenis tumbuhan yang beralkali. Ia mampu meneutralkan badan kita yang berasid dan membantu mencuci darah serta detox seluruh badan kita. badan yang keasidannya tinggi boleh mengundang bakteria dan seterusnya menyebabkan kulit tidak sihat. Sel-sel kulit lebih sihat tanpa sebarang gangguan bakteria

4. DTX Complex  

Untuk bersihkan dan detox hati dari toksin. Tahu tak dalam banyak-banyak organ kita, organ hati kita paling banyak toksin dan organ hati kita adalah organ yang sangat penting untuk menapis segala kekotoran dan toksin-tosin yang kita sedut setiap hari.

5. Garlic Complex  

Merupakan antibiotik semulajadi dan membantu menyahkan parasit dalam badan.Tahu tak yang segala nutrisi yang kita makan akan disedut oleh parasit-parasit nie. jadi kita perlu nyahkan mereka supaya kulit kita dapat terima nutrisi yang paling optimum. 

6. Herblax

Mengandungi daun senna yang membantu untuk cuci dan detox usus. Dinding usus yang kotor, dipenuhi dengan lemak-lemak berlebihan dan toksin-toksin menyebabkan nutrisi tak dapat diserap dengan efisien oleh darah. disebabkan itu, kulit juga tak dapat menerima nutrisi dengan secukupnya, malah dicemari oleh toksin-toksin.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

Reactions:

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *