Turunkan Bacaan Gula Tanpa Perlu Cucuk Insulin

15/08/2016

Turunkan Bacaan Gula Tanpa Perlu Cucuk Insulin


Assalamualaikum..

Alhamdulillah..berita gembira untuk pesakit-pesakit kencing manis. InsyaAllah kita dah ada pengganti suntikan insulin. Saya tahu perasaan mereka yang terpaksa hari-hari cucuk diri sendiri. ditakdirkan masa saya preganant dulu saya pernah mengalami masalah darah beku. Saya terpaksa cucuk sendiri ubat cair darah 2 kali sehari selama 7 bulan. Baru 7 bulan saya dah rasa penatnya dan sakitnya nak mengadap jarum hari-hari. Bagaimana pula perasaan mereka yang kena cucuk insulin lebih dari setahun. Mungkin ada yang dah berbelas-belas tahun.  

Alhamdulillah, kawan-kawan, kakak abang, makcik pakcik dah tak perlu risau atau gerun atau takut kerana terpaksa berdepan dengan jarum suntukan insulin. Dengan amalkan Vivix, InsyaAllah dapat elak dari cucuk insulin. Vivix boleh bantu aktifkan hormon insulin bagi pesakit kencing manis. Bila hormon insulin dah berfungsi, kesannya bacaan gula dalam darah akan jadi normal. Jadi, tak perlu lagi nak cucuk insulin kan.

Harapan saya, semoga semua pesakit kencing manis dapat menikmati hidup yang lebih mudah, normal dan sihat seperti sediakala macam orang lain. Terus bersemangat dan berusaha untuk sihat, kerana sesungguhnya setiap penyakit itu ada penawarnya kecuali mati. Ameen

Turunkan Bacaan Gula Tanpa Perlu Cucuk Insulin, Vivix, Testimoni Vivix, Kencing Manis, Diabetes, Testimoni Kencing Manis, Cara turunkan bacaan gula dalam darah


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *