Kesan Lebih 20 Tahun Amalkan Produk Shaklee

27/11/2016

Kesan Lebih 20 Tahun Amalkan Produk Shaklee


"Makin lama makin cinta...Makin lama makin sayang..."

Kenapa saya sayang sangat dengan Shaklee ? Saya akui salah satu sebabnya Shaklee tiap-tiap bulan bagi BONUS. Tapi yang paling tak ternilai ialah saya dapat KESIHATAN saya. Ini apa yg saya rasa selepas lebih 5 tahun mengamalkan shaklee. Disebabkan saya dah rasa keberkesanannya saya nak lah kawan-kawan saya rasa apa yang saya rasa.

Tapi, cukup ke dengan apa yang saya rasa? Cukup ke saya sorang je yang rasa ? Saya tahu masih ramai yang ragu-ragu dengan shaklee nie. Mesti kawan-kawan terfikirkan, memang lah saya makan serasi. Tapi, serasi ke kat kawan-kawan kan? Boleh jamin ke yang shaklee nie suplemen bagus? Boleh jamin ke yang kawan-kawan akan sentiasa sihat lepas amalkan shaklee nie? Boleh ke badan bertahan untuk 10, 20 dan 30 tahun lagi ?

Biasalah lumrah manusia nak kan BUKTI dan kalau boleh nak dengar dari mulut orang kedua atau ketiga dan seterusnya. Lagi bagus kalau orang tu adalah PAKAR, baru rasa percayakan. Yelah, tak nak lah bazirkan duit dengan beli product yang tak bagus.

KESAN LEBIH 20 TAHUN AMALKAN PRODUK SHAKLEE

Sebenarnyakan saya rasa bertuah sangat jumpa shaklee nie. Sebab  dulu dari kecik sampai sekolah, sampai dah kawin pun saya senang jatuh sakit. Setiap kali sakit saya akan doa, Ya Allah berikan aku kesihatan yang baik, yang berpanjangan !!! Berkat hari-hari doa, Alhamdulillah..Allah tunjukkan jalan untuk saya dapat kesihatan lebih baik. DIA temukan saya dengan Shaklee.

Hari nie, saya makin bertambah sayang dengan Shaklee bila dapat tahu ada yang lebih bertuah dari saya. Tau tak rupa-rupanya ada ramai kat luar sana yang dah amalkan shaklee nie lebih 20 tahun. Memang satu jangka masa yang sangat lama tu kan. Sedangkan ramai di antara kita biasanya tak sampai beberapa bulan dah tukar produk lain. Ini menunjukkan Shaklee adalah produk yang sangat berkesan dan selamat untuk jangka masa panjang. 

Actually Shaklee sebenarnya ada buat LANDMARK STUDY khas utk suplemen-suplemen shaklee. Landmark Study ini telah membuktikan dan menunjukkan pengamal shaklee yang mengamalkan lebih 20 tahun memiliki kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yag tidak mengamalkan shaklee. Bukan semua company suplemen mampu buat Landmark Study nie tau. Selain kos yg mahal ia juga bole buat company GULUNG TIKAR sekiranya keputusan tidak memihak kepada Shaklee.

Kesan Lebih 20 Tahun Amalkan Produk Shaklee, Landmark Study, Landmark Study Produk Shaklee, Tsunami Shaklee, Supleme Shaklee, KEsan jangka masa panjang makan shaklee,

APAKAH LANDMARK STUDY?

Landmark Study ni actually satu kajian yg dijalankan oleh pihak ketiga yg terdiri dari sekumpulan pakar yg diketuai oleh Dr.  Glayds Block top epidemiologist di USA terhadap 3 golongan iaitu

1. Pengamal tegar Shaklee sejak lebih 20 tahun.
2. Pengamal suplemen lain selain Shaklee.
3. Mereka yg tidak mengamalkan sebarang produk suplemen.

Kajian ini bertujuan utk mengkaji keberkesanan produk Shaklee dan result kajian ini mesti diterbitkan dalam peer review journal. Tak kira sama ada ia memihak kepada Shaklee atau tidak. Tetapi disebabkan keyakinan yg tinggi terhadap vitamin Shaklee, Roger Barnett (CEO Shaklee) tetap bersetuju dan berani nak jalankan kajian ini.
Kesan Lebih 20 Tahun Amalkan Produk Shaklee, Landmark Study, Landmark Study Produk Shaklee, Tsunami Shaklee, Supleme Shaklee, KEsan jangka masa panjang makan shaklee,

Kalau ada syarikat lain yg jalankan kajian pun, ianya lebih bersifat "short term" research sedangkan sesetengah penyakit mengambil masa yang lama untuk membiak. Kita nak yang "long term". Sebab tu kajian yg Shaklee jalankan mengambil masa yang lama iaitu lebih 20 tahun. Alhamdulillah, keputusan Landmark Study ni amat positif terhadap product shaklee. Sangat Cemerlang !!!!!

Kesan Lebih 20 Tahun Amalkan Produk Shaklee, Landmark Study, Landmark Study Produk Shaklee, Tsunami Shaklee, Supleme Shaklee, KEsan jangka masa panjang makan shaklee,

TERUS AMALKAN SHAKLEE SEHINGGA 20 TAHUN LAGI

InsyAllah saya akan terus memgamalkan shaklee. Kalau boleh nak amalkan sehingga 20 tahun lagi. Kawan-kawan yang dah pernah ambil Shaklee berapa lama dah korang amalkan? Jom jadi sebahagian dari Shaklee Effect.Tak nak ke badan masih kekal sihat sepuluh, dua puluh dan tiga puluh tahun lagi.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com

2 comments :

  1. Dengan Shaklee...makin hari makin jatuh cinta...makin jatuh hati. Tiada sehari tanpa shaklee...

    ReplyDelete
  2. kan..sehari tanpa shaklee rasa tak lengkap :)

    ReplyDelete

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *