3 Cara Saya Tingkatkan Ilmu Dalam Bisnes Tanpa Perlu Modal

11/12/2016

3 Cara Saya Tingkatkan Ilmu Dalam Bisnes Tanpa Perlu Modal


Saya memulakan bisnes shaklee dengan ilmu yg kosong, zero. Terus terang memang takde plan apa-apa pun. Modal pun saya tak sediakan tau, zero.Tapi bagusnya bisnes shaklee nie setiap pengedar ada upline. Upline inilah yang menjadi mentor, pendorong, pembimbing, penasihat kepada downline. Upline saya kata, untuk menjadi pengedar shaklee yang berkualitti kita perlu ada ILMU PENGETAHUAN. ILMU membantu kita meluaskan empayar bisnes kita. ILMU juga yang membezakan kita dengan pegedar yang lain. Alhamdulillah, saya tak perlu keluarkan modal beribu-ribu utuk dapatkan ilmu bisnes tau. Jom saya kongsikan pengalaman saya, bagaimana cara saya tingkatkan ilmu dalam bisnes shaklee saya tanpa perlu keluar modal Beribu.

3 Cara Saya Tingkatkan Ilmu Dalam Bisnes Tanpa Perlu Keluar Modal

1. Group Bisnes Upline di Facebook

 Lepas je register di bawah upline saya, terus dia ajak buat bisnes shaklee dan masukkan saya dalam group bisnesnya di facebook. Di sinilah saya mula-mula mendapat ilmu tentang shaklee. Bukan dari buku atau starter kit yang shaklee sediakan masa mula-mula register ahli. Sebab saya memang tak serius pun buat bisnes shaklee time tu. Hanya suka-suka nak cuba nak buat extra income😍

Dari group online upline saya nie lah saya belajar tentang product shaklee, kesihatan, bagaimana nak mulakan bisnes shaklee, apa nak buat untuk dapat sales dan banyak lagi dan paling best hampir setiap hari saya dapat kata-kata motivasi. Setiap hari ada je yang dikongsikan oleh upline saya. Saya bukan je berinteraksi dengan upline saya, malah ada ramai kawan-kawan lain dalam group tu a.k.a sideline saya  yang juga tidak lokek dan sama-sama memberi idea. Group ini juga menjadi medium untuk kami bertukar-tukar pendapat dan idea. Memang sangat menyeronokkan😊

Hari-Hari disuap dengan pelbagai maklumat tentang shaklee. Makin hari makin kenal dengan shaklee. Makin hari makin jatuh cinta dengan bisnes shaklee nie. Saya semakin jelas dengan arah tuju saya dalam bisnes shaklee nie. Saya follow dengan lebih serius apa yang upline saya buat dan cadangkan. Saya mula buka starterkit yang shaklee pernah bagi masa mula-mula saya register dulu. Hari-Hari saya study tentang setiap product shaklee supaya saya boleh jadi pengedar shaklee yang berilmu dan berkualiti. Saya nak jadi pengedar yang boleh berikan khidmat terbaik kepada customer-customer saya 😊

Nampak tak macam mana perjalanan saya develope bisnes shaklee saya. Hanya melalui group online saje kan. Alhamdulillah saya dapat upline yang bagus, yang bertanggungjawab. Dari hanya suka-suka saya jadi serius. Dari hanya zero Alhamdulillah macam-macam ilmu yang saya dah dapat 😊 

2. Datang Ke Kelas Yang Upline Saya Anjurkan

Saya luaskan lagi ilmu saya selepas tu dengan pergi ke kelas-kelas dan aktiviti-aktiviti yang upline saya anjurkan dan syorkan. Gambar bawah nie aktiviti pertama yang saya attend anjuran upline saya. Sekarang nie aktiviti-aktiviti yang upline saya anjurkan lagi best-best tau. Macam baru-baru nie "Pertandingan Supermom Cover Girl", bukan petandingan ratu cantik ye 😅.


3 Cara Saya Tingkatkan Ilmu Dalam Bisnes Tapa Perlu Modal, Bisnes, Bisnes SHaklee, 3 Cara Saya Tingkatkan Ilmu Dalam Bisnes Tanpa Perlu Keluar Moda Beribu, Kelas BIsnes Free,

3. Datang Ke Kelas Yang Shaklee Sediakan

Saya juga pergi ke health talk yang shaklee anjurkan untuk mendalami ilmu kesihatan dan produk shaklee dgn lebih mendalam. Beruntung jadi pengedar shaklee sebab setiap bulan shaklee akan sedikan kelas untuk pengedar shaklee. Paling latest yang saya join ialah talk berkenaan "breast health". Dulu-Dulu yang bagi talk Nutritionist Shaklee, tapi sekarang lagi best, shaklee jemput pulak doktor bertauliah dari luar untuk beri ceramah. Bestkan dan free pulak tu 😊. Berbaloilah saya bayar yuran ahli 5 tahun yang lepas. Denga adanya kelas-kelas sebegini saya lebih yakin untuk consult suplemen yang betul kepada customer-customer saya 😊

3 Cara Saya Tingkatkan Ilmu Dalam Bisnes Tanpa Perlu Modal, Bisnes, Bisnes SHaklee, 3 Cara Saya Tingkatkan Ilmu Dalam Bisnes Tanpa Perlu Keluar Moda Beribu, Kelas BIsnes Free,
 So kawan-kawan yang baru nak mulakan bisnes, yang tak tau apa-apa tentang bisnes, yang takde modal langsung; saya syorkan mulakan dengan bisnes shaklee nie. Bisnes shaklee adalah bisnes yang paling sesuai untuk anda. InsyaAllah from ZERO to HERO..paling penting hati kena MAHU...baru bole JADI 😊
 

So..adakah anda MAHU?

Kalau MAHU jangan pike2 panjang.

Contact saya..

Register bawah saya...

Pilih saya sebagai upline anda 😊

 Video ini saya kongsikan tips bisnes maju dengan mudah dari pengalaman saya sendiri. Mesti tengok video nie kalau nak tahu ye...



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *