Pengasas Shaklee Dr. Forrest

09/12/2016

Pengasas Shaklee Dr. Forrest


Siapa sangka, PENGASAS SHAKLEE, DR. FORREST CLELL SHAKLEE boleh duduk dengan sendiri untuk pertama kali pada usia 4 tahun. Jom baca latar belakang Doktor Hebat nie.
Pengasas Shaklee Dr. Forrest, Bisnes, Bisnes Shaklee,
Dr. Forrest adalah anak ke 2 daripada 3 beradik, hasil perkongsian hidup Robert & Martha Shaklee. Mempunyai seorang abang dan seorang adik perempuan. Beliau dilahirkan pada November 1894 di sebuah bandar perlombongan arang batu yang kotor dan berdebu iaitu Carlisle, Iowa.

Semasa dilahirkan, beliau telah disahkan mengidap Tuberculosis 
(batuk kering) disebabkan persekitaran tempat tinggal di kawasan lombong arang batu. Doktor meramalkan beliau hanya boleh hidup sehingga berumur 8 tahun.

"The case is HOPELESS... this baby cannot be expected to live long... his short life will be living death"


Apabila dilahirkan, beliau tidak menunjukkan sebarang tanda-tanda untuk hidup. Bidan berulang kali berusaha untuk merangsang pernafasan dengan bantuan pernafasan.

Tetapi ibu Dr. Forrest tidak berputus asa. Ibunya mencuba bermacam-macam cara untuk mengubati Dr. Forrest. Ibunya menggabungkan banyak herba terpilih ke dalam pemakanan Dr. Forrest, yang mana telah dipelajari daripada ibu dan neneknya. Ibunya juga mengurut seluruh tubuh kecil Dr. Forrest berulang kali dengan minyak dan ramuan herba selagi dia bernafas dan mempunyai harapan. Ibunya tidak boleh menerima pendapat doktor yang anaknya akan mati.

Keluarganya mengambil keputusan untuk berpindah dari Carlisle (kawasan lombong arang batu) ke utara Iowa kerana mereka percaya rawatan terbaik untuk batuk kering adalah udara yang bersih dan segar serta rehat yang mencukupi.

Sepanjang zaman pemulihan beliau, Dr. Forrest diberikan diet pemakanan semulajadi daripada tumbuh-tumbuhan dan herba serta didedahkan dengan udara yang bersih.

Akhirnya pada umur 4 tahun beliau boleh duduk dengan sendiri untuk pertama kali!


10 tahun beliau diluangkan masa dengan berehat dan memerhati alam sekitar dan haiwan. Persekitarannya penuh dengan kehijauan, binatang ternakan dan udara yang bersih.

"Animals watch for the signal and listen to the voice of Nature, while men have forgotten how to read or listen to them. " - Quotes kegemaran Dr. Forrest.


Beliau selalu berfikir, kenapa beliau masih lagi hidup tetapi doktor kata tiada harapan untuk hidup. Kemudian beliau sedar bahawa ini semua adalah hasil kasih-sayang ibubapa yang yakin dengan kuasa penyembuham semulajadi. Dulu penyakit batuk kering ni memang tiada ubat dan ia antara penyakit yang diasingkan seperti penyakit kusta. Namun Dr. Forrest bernasib baik kerana ibubapanya tidak berputus asa.

Nampak tak betapa hebatnya kuasa alam nie, ciptaan Allah SWT. Jom kita tukar kepada yang semulajadi kawan-kawan untuk kebaikan anak-anak kita. Kerana pengalaman hidup Dr. Forrest hari nie terciptanya product shaklee yang semulajadi. Alhamdulillah ramai yang dah rasa shaklee effects nie tanpa perlu duduk di kawasan pedalaman macam Dr. Forrest. Senang dah nak dapat makanan semulajadi untuk kesihatan sekarang .
Pengasas Shaklee Dr. Forrest, Bisnes, Bisnes Shaklee,
 Pengasas Shaklee Dr. Forrest, Bisnes, Bisnes Shaklee,

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *