Tips kembangkan Bisnes Belajar Menjadi Seorang Leader

08/12/2016

Tips kembangkan Bisnes Belajar Menjadi Seorang Leader



"Sampai bila nak buat SUP?"

Kenangan Terindah Pertama Kali Downline Saya Jadi Leader, Motivasi, Bisnes, Bisnes Shaklee, Shaklee Effects, Bagaiaman Naik Rank Supervisor Dalam Shaklee, Bagaimana naik rank Senior Supervisor Dalam Bisnes Shaklee, Bisnes Shaklee Mengajar Saya Menjadi Seorang Leader, Bagaimana Jadi Leader Shaklee, Tips kembangkan Bisnes Belajar Menjadi Seorang Leader
 
Lebih kurang gitulah ayatnya 😅. Semua org gelak bila Hj Roslan cakap camtu...saya pun malu-malu bila dikata begitu.

Al kisahnya masa tu beraya kat rumah Super Super Super Upline saya ni, Hj Roslan. Satu rombongan beraya masa tu. Sorang-Sorang di tanya RANK apa..saya masa tu baru SUPERVISOR. 8 bulan dah tak gerak-gerak😅. Tapi bila ayat tu keluar dari mulut Hj roslan memang buat saya tersedar. Terus rasa nak naik rank SENIOR SUPERVISOR bulan tu jugak. Saya kene keluar dari COMFORT ZONE. Saya tak boleh selesa dengan apa yang saya ada sekarang kalau saya nak berjaya macam kawan-kawan lain.  

Balik je dari rumah Hj. Roslan saya wasap terus bakal leader saya, Hana. Hana memang seorang yang berdikari dan rajin bertanya. Memang group dia time tu semakin grow. Sales group setiap bulan ada kenaikan. Cuma belum rezeki lagi nak cukupkan 3000 Group UV masa tu. Mungkin saya sendiri tak USAHA nak bagi semangat dan motivasi kat dia masa tu. Saya pun tak suka paksa-paksa sebab ini bisnes dia. Dia tentukan sendiri apa yang dia nak dalam bisnes nie. Sehinggalah saya berjumpa dengan Hj. Roslan. Balik-balik tu terus saya cakap kat dia, "bulan nie Hana naik rank Supervisor ye". Alhamdulillah dia NAK naik rank Supervisor. Tak berhenti-henti beri semangat pada HANA, saya nekad saya mesti bantu dia naik RANK Supervisor bulan tu. Tanggungjawab saya sebagai upline untuk jadikan dia leader masa tu sebab dia NAK.

Alhamdulillah..Hana terima dengan positif. Semakin dekat dengan hari Closing GUV Hana tak henti-henti bertambah dalam beberapa hari je. Laju je, memang MAGIC sangat. Tulah kalau kita NAK dan USAHA sungguh-sungguh kita mesti boleh dapat. Alhamdulillah Hana Closing dengan RANK Supervisor pada Ogos 2013 😊

Kenangan Terindah Pertama Kali Downline Saya Jadi Leader, Motivasi, Bisnes, Bisnes Shaklee, Shaklee Effects, Bagaiaman Naik Rank Supervisor Dalam Shaklee, Bagaimana naik rank Senior Supervisor Dalam Bisnes Shaklee, Bisnes Shaklee Mengajar Saya Menjadi Seorang Leader, Bagaimana Jadi Leader Shaklee, Tips kembangkan Bisnes Belajar Menjadi Seorang Leader
 
Ini antara kenangan terindah saya sebagai seorang LEADER SHAKLEE. Pertama kali saya menjadi LEADER. Pertama Kali Downline saya jadi Leader Shaklee. Perasaan happy tak terkata sebab dapat bantu anak shaklee buat bisnes. Lagi happy dari masa saya naik rank Supervisor tau 😊

Nie lah antara keseronokan buat bisnes shaklee. Selain bantu orang lebih sihat, kita juga berpeluang bantu orang lebih berjaya dalam hidup. Bantu kawan-kawan kita tambah nilai hidup mereka an tambah pendapatan mereka. Bila kita buat orang lain rasa happy, kita akan berganda-ganda happy😊 Bisnes Shaklee bukan sekadar mengajar kita untuk berniaga tetapi juga dalam bisnes shaklee saya diajar untuj menjadi seorang leader.

Tak percaya? Cubalah buat bisnes shaklee dan jadi LEADER SHAKLEE. Pilih saya sebagai upline anda sebab saya upline yg sentiasa akan bantu anak-anak shaklee saya untuk dapatkan apa yang mereka NAK. Saya bukan jenis paksa-paksa sebab bisnes nie bisnes anda. Anda yang tentukan berapa INCOME yg anda MAHU. Once dah kata NAK, saya akan USAHA untuk korbankan masa dan turunkan segala ilmu dan pengalaman yang saya ada untuk bantu anda 😊


Video ini saya kongsikan tips bisnes maju dengan mudah dari pengalaman saya sendiri. Mesti tengok video nie kalau nak tahu ye...


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *