Suplemen Untuk Suami Bertenaga dan Cergas Bekerja

13/12/2016

Suplemen Untuk Suami Bertenaga dan Cergas Bekerja


 Suplemen untuk suami mithali.....Ada ke 😅

Sebelum nie sy consume vitamin mmg takde share-share or offer kat suami tersayang. Mungkin sebab beli kat farmasi. Takde sape consult, makan je ikut apa yg kat botol tu suruh. Memang tak tau langsung, ikut je cakap mak. Beli multivitamin yang ada iron dan minyak ikan. Function untuk sihat je supaya saya tak mudah jatuh sakit. Tu je yang saya tahu, lain-Lain tu mmg zero lah 😅

Kongsi Kebaikan Suplemen Dengan Suami Tersayang

Tapi sejak saya bertukar jenama kepada shaklee, macam-macam benda saya tau pasal suplemen yang saya ambil nie dari pengedar yang saya beli (sekarang dah jadi upline saya) dan dari pakar nutrisi shaklee sendiri. Bukan je kandungan suplemen malah macam-macam ilmu tentang kesihatan yang saya dapat tau. Sebabkan tulah saya tertarik sangat nak jual shaklee nie. Macam-Macam dah tahu, of course lah nak bagitau semua orang kan. Nak orang lain pun rasa kebaikan suplemen nie. Yang paling dekat mestilah suami tersayang, sebab hari-hari mengadap dia kan 😅.

Vivix Suplemen Pilihan Suami Saya

Actually macam-macam dah saya offer kat suami suplemen-suplemen yang saya consume. Mula-Mula tak nak, tapi kadang-kadang dia layan jugaklah, telan je lah pil-pil tu. Tapi ada satu suplemen yg dia suka tau. Mula-Mula dulu memang suapkan hari-hari. Tapi lama-lama dia pandai dah ambil sendiri 😊. Kerana terlalu suka sampai dia buat 1 entry kat blog dia khas untuk suplemen nie tau. Kalau korang nak baca bole lah ke www.miaqaisara.com ye 😊

Apa product tu?

Product paling eksklusif..paling best...tentulah VIVIX !!

Kesan Selepas Suami Amalkan Vivix

Katanya lepas amalkan VIVIX nie memang bertenaga sangat badan. Pergi keje subuh-suubuh bawak kete tak mengantok. Kadangkan main futsal pukul 3 pagi baru balik umah, relax je bangun pepagi, tak liat bangun.. Yang nie mmg betul sangat-sangat sebabkan suami saya nie dulu liat bangun pagi. Tapi sejak amalkan VIVIX dia bangun pagi dulu dari saya sekarng. Kalo weekend dia pulak yang bangun pagi beli sarapan. Siap balik beli barang dapur untuk masak 😍. Sebab tu saya kata VIVIX nie suplemen untuk suami mithali 😅.

Kenapa Suami Suka Vivix

Vivix nie suplemen paling mudah untuk consume dan paling sedapppp, sebab dia dalam bentuk cecair. Rasa masam-masam anggur, anggur bukan anggur-anggur biasa tu. Anggur mucadin, aanggur paling tinggi antioksidan tau. Sebab tulah suami saya bila makan je VIVIX dia rasa segar badan, sebab VIVIX nie dia mengandungi bahan-bahan Resveratrol. Resveratrol nie bagus untuk awet muda. Dia bertindak ke atas sel-sel DNA kita. Dia lindung, dia perbaiki,dia perbaharui dan dia beri tenaga pada sel-sel kita. Bila sel-sel kita sihat, tisu-tisu, organ-organ kita pun jadi sihat. Organ-Organ yang sihat nielah yg buat sistem badan kita berjalan dengan efficient. So takdelah masalah penyakit-penyakit kronik tu datang cepat. Tua sebelum muda, baru 30 tahun buah pinggan dah rosak, baru 30 tahun dah dapat kanser. Moga dijauhkan.

Melabur Untuk kesihatan Suami Tersayang

Kita nak suami kita sihat. Dia kan ketua keluarga, dia yg cari rezeki dan nafkah untuk keluarga. Kalau dia sakit cian kat anak-anak. Macam mana nak kerjakan. So tak salah kita keluarkan duit melabur untuk kesihatan supaya dia sentiasa sihat bertenaga, kuat fizikal dan mental untuk bekerja. Daripada minum ubat kuat yg murah, yang kita tak tahu selamat ke tiak dan boleh memudaratkan kesihatan tu, baiklah ambil VIVIX nie kan kan 😊. Berapa sangat lah nilai VIVIX nie nak dibandingkan dengan suami kita tu. Dah macam nyawa kita jugakkan 😊Kalau rasa suami tu cinta hati. buktikan dengan beri sebotol ViViX ..hihihi 😎

 
Suplemen Untuk Suami Mithali, Vivix, Testimoni Vivix, Suplemen dalam bentuk cecair, Suplemen Untuk lelaki, Suplemen Untuk Tenaga, Suplemen Untuk Awet Muda, Awety Muda, Resveratrol,Suplemen Untuk Suami Bertenaga dan Cergas Bekerja

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *