Berkhidmat Sebagai Pengedar Shaklee lebih 5 Tahun

05/03/2017

Berkhidmat Sebagai Pengedar Shaklee lebih 5 Tahun


Alhamdulillah sepanjang 5 tahun bergelar pengedar shaklee, bermacam-macam masalah yang melibatkan tubuh badan samada kesihatan, kecantikan dan juga penjagaan berat badan yang saya dah consult untuk customer-customer tersayang.

Pengedar Shaklee Lebih 5 Tahun, Pengedar Shaklee Berpengalaman, Berkhidmat Sebagai Pengedar Shaklee lebih 5 Tahun, Bisnes Shaklee, Konsultasi untuk produk shaklee,Pakar Kesihatan, Jual Shaklee, Pengedar Shaklee, Bisnes

Bermula dari golongan ibu-ibu menyusu, kemudian berkembang kepada kanak-kanak, remaja dan akhir sekali warga emas. Majoriti dari golongan wanita tapi golongan lelaki jugak tak ketinggalan menggunakan khidmat saya untuk konsult masalah kesihatan mereka tau. Ini antara set-set yang popular yang pernah saya consult.
  • Set Ibu Menyusu
  • Set Ibu Mengandung
  • Set Ibu Berpantang
  • Set Untuk Hamil
  • Set Kanak-Kanak
  • Set Kurus
  • Set Detox
  • Set Cantik
Alhamdulillah sekarang nie dah banyak dah customer yang juga mendapatkan khidmat konsultasi dari saya untuk penyakit-penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, buah pinggang dan juga kanser.

Sebagai pengedar shaklee, saya bukan sahaja sekadar menjual produk shaklee, malah saya perlu menjadi pengedar shaklee yang mempunyai pengetahuan tentang kesihatan supaya saya dapat beri suplemen yang tepat kepada customer.

Demi untuk beri service terbaik kepada customer tersayang saya selalu menghadiri  "health talk programme"  yang disediakan oleh shaklee khas untuk pengedar-pengedar shaklee  bagi mendalami ilmu berkenaan produk, nutrisi, kesihatan, kecantikan dan banyak lagi. Kalau anda nak join program health talk nie bersama-sama saya jom jadi ahli shaklee di bawah saya.

InsyaAllah..anda tak salah pilih pengedar shaklee. Saya adalah pengedar shaklee anda yang sangat-sangat boleh dipercayai. Jangan segan-segan contact saya untuk dapatkan konsultasi tip top!

Rancang Target Sales setiap awal bulan sangat penting. Tetapi ada yang lebih penting sebelum tu. 
Nak tahu ?
Tonton video nie 😊
 
 
Hubungi saya untuk keterangan lanjut
Siti Sarah Mohamad Nor
Shaklee ID No : 860157
Contact No: 017 2023543

Emel : ladysara84@yahoo.com

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *