Mentor Bisnes Untuk Bantu Anda Berjaya

10/03/2017

Mentor Bisnes Untuk Bantu Anda Berjaya


Alhamdulillah..lebih 5 tahun sebagai Pengedar Shaklee..Banyak benda belajar sepanjang 5 tahun nie..bukan saje dr sudut biz...malah dr semua sudut kehidupan...pengalaman sangat2 mengajar kita kan..supaya menjadi lebih baik setiap hari..semakin hari skill semakin improve...

Saya bermula dari zero..tak pernah tau pasal biz langsung...Alhamdulillah saya bersyukur dgn pencapaian yg saya bina hari nie..saya dah mempunyai blog biz sendiri, page biz sendiri dan terbaru nie sy dah mula berjinak2 untuk buat vlog pulak..Memang tak sangka saya boleh buat semua nie sedangkan dulu sy nie buta IT jugak lah ..email sy pun kakak yg tolong buatkan..hihi.
.
Dari segi pengetahuan tentang kesihatan dan produk memang dah improve banyak...Dulu masa awal2 buat biz customer tanya je..mulalah bukak buku..refer mentor...Alhamdulillah sekarang nie dah boleh jawab spontan je..dah simpan dalam kepala dah...dah 5 tahun kan..dah sebati..Belum lagi cite pasal amalan rohani...

Takpe..yang paling penting saya nak bagitau...dengan pengalaman yg saya ada nie saya sangat2 bersedia untuk jadi mentor biz anda..kita maju sama-sama...Takde modal..... jangan bimbang..saya ada caranya ye...

 
Rancang Target Sales setiap awal bulan sangat penting. Tetapi ada yang lebih penting sebelum tu. 
Nak tahu ?
Tonton video nie 😊
 
 

Hubungi saya untuk keterangan lanjut
Siti Sarah Mohamad Nor Shaklee ID No : 860157
Contact No: 017 2023543
Emel : ladysara84@yahoo.com
 

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *