Punca Serangan Jantung di Usia Muda

12/03/2017

Punca Serangan Jantung di Usia Muda


"Suami kawan kene serangan jantung tiba-tiba.." 

Semalam jiran datang rumah nak ambil Ostematrix. Sebelum datang tu ada whatsaap saya mintak bagi harga Set Jantung (Vivix, Omega Guard, Phytocol ST). Saya tanya, kawan sakit jantung sebab apa. Katanya suami kawan yang kene serangan jantung tiba-tiba. Allah, muda-muda lagi dah kene serangan jantung.

Punca Serangan Jantung Vs Antioksidan, Antioksidan, Vivix, Resveratrol, Jantung, Serangan Jantung, Sel Rosak, Salur darah rosak,Reactive Oxygen Species, memperbaiki sel, memperbaharui sel, memberi tenaga, melindungi sel, Serangan Jantung Tiba - Tiba Vs Antioksidan, serangan jantung, punca serangan jantung, bagaimana serangan jantung , punca serangan jantung di usia muda, cara mencegah serangan jantung, cara mengatasi serangan jantung, serangan jantung apa nak buat, suplement untuk serangan jantung, vivix untuk jantung

Sel Badan Kita Ibarat Kilang

Siapa yg tak tau lg actually sel  badan kita nie macam kilang..kalo dah namanya kilang mesti ada bahan mentah kan dan sisa buangan...kalo tgk ada pengusaha kilang yg tak bertanggungjawab dok buang sisa toksin kat dlm sungai kan..maka terjadilah pencemaran air dan bole bg impact besar pd hidupan luar..

Punca Serangan Jantung Berlaku

Sisa dlm sel badan kita nie kita panggil Reactive Oxygen Species (ROS)...ROS nie kalo badan kita tak diuruskannya dgn baik akan sebabkan bdn kita rosak dgn oxidative stress..so dia bole rosakkan sel2 jantung kita terutamanya saluran darah kita di jantung... makin lama makin banyak..banyak dan banyak..sampai tahap badan kita pun tak bole dah nak uruskan sisa buangan nie...masa tu get ready je..tetiba kene serangan jantung !!! 

Cara Mencegah Serangan Jantung

Tapi sebenarnya ada solutionnya tau..iaitu dapatkan pertolongan luar sebelum diserang. Petolongan itu ialah Antioksidan. Antioksidan paling power ialah Resveratrol. Vivix adalah satu-satunya suplemen yang mempunyai kandungan Resveratrol paling tinggi iaitu sebanyak 80 peratus dan satu-satunya yang boleh bertindak ke atas sel DNA kita. Vivix membantu mencegah serangan jantung dengan membaiki, melindungi, memperbaharui dan memberi tenaga kepada sel.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut
Siti Sarah Mohamad Nor 
Shaklee ID No : 860157
Contact No: 017 2023543
 
Emel : ladysara84@yahoo.com

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *