Fungsi Chewable Vita-C Plus sama dengan Vit-C Plus

28/01/2013

Fungsi Chewable Vita-C Plus sama dengan Vit-C Plus


Assalamualaikum...

Ramai yang tertunggu-tunggu Vita-C Plus. Mesti semua pun dah tahu Vita-CPlus hanya akan kembali pada April nanti. Ramai yang kecewa terutama yang dah jatuh hati pada Vita C Plus Shaklee nie.Vitamin C Shaklee memang terbaik dan memberi kesan yang sangat-sangat positif kepada semua pengamal Vitamin C termasuk saya.Alhamdulillah....

Vita C Plus terlalu popular sampai kita terlupa masih ada 1 lagi Vitamin C Shaklee yang tak kurang bagusnya iaitu Chewable Vita-C Plus.


Adakah fungsi Chewable Vita-C Plus sama dengan Vita- C Plus???

Chewable Vita-C Plus telah dilengkapkan dengan Citrus Bioflavanoid utk memaksimumkan fungsinya. Fungsinya sama sahaja dengan Vita-C Plus iaitu untuk tingkatkan imunisasi, mencantikan kulit,antioksidan, membentuk kolagen dan semua fungsi lain yang ada dalam Vita-C Plus.

Adakah dos Chewable Vita-C Plus sama dengan Vita- C Plus???

1 biji Chewable Vita-C Plus mengandungi100mg, manakala Vita-C Plus mengandungi 500mg untuk 1 biji. Ambil 5 biji sehari jika nak ambil dos yang sama dengan Vita-C Plus. Tapi 2-4 biji pun sebenarnya dah mencukupi untuk keperluan badan.boleh kongsi dengan anak-anak.1 biji dah mencukupi untuk kanak-kanak. Chewable vita C-Plus nie boleh dikunyah atau dihisap macam gula-gula tu dan saiznya lebih kecil. Saya suka ambil time boring2 atau time mengantok. Suami saya kata bagus ambil tengah drive....




So....jangan rasa hampa or frust ye....masih ada alternatif lain selain Vita C Plus.....Chewable Vita C-Plus ada keistimewannya tersendiri dan fungsinya saam je dengan Vita c Plus...:)

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya:
Siti Sarah Mohamad Nor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ]
♥ Contact No :017 202 3543
♥ Emel : ladysara84@yahoo.com
 

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *