3 Kelebihan Menjana Pendapatan Dari Rumah

23/05/2014

3 Kelebihan Menjana Pendapatan Dari Rumah



Assalamualaikum..

Anda bosan duduk di rumah?
Ingin membantu suami menambah pendapatan?
Ingin menjana pendapatan dari rumah?

Saya ingin mengajak anda bersama-sama membuat bisnes Shaklee. Alhamdulillah sudah 3 tahun saya bergelar Pengedar Shaklee Bebas dan sudah 2 tahun saya menjalankan bisnes shaklee sepenuh masa. Income saya juga telah melebihi gaji saya semasa bekerja sebagai Jurutera Awam di JKR.

Saya rasa bersyukur berpeluang membuat bisnes Shaklee ini. Bagi saya bisnes Shaklee sangat mudah berbanding bisnes lain. Dengan Shaklee saya dapat menjana pendapatan dari rumah.

3 Kelebihan Bisnes Shaklee

1. Bisnes yang sesuai untuk menjaga anak

Saya sangat-sangat teringin membesarkan anak saya di depan mata. Tujuan utama saya memilih bisnes shaklee adalah kerana ingin menjaga anak saya tanpa perlu hantar ke TASKA. Sambil bekerja saya masih boleh melihat anak saya di sebelah saya.

3 Kelebihan Menjana Pendapatan Dari Rumah
SOHO saya - Happy dapat bekerja sambil lihat anak di sebelah.

2. Bisnes yang menijimatkan masa dan tenaga

Saya tidak perlu keluar rumah , tidak perlu beratur di branch, tidak perlu bazir minyak kereta samada untuk mendapatkan stok shaklee atau membuat penghantaran kepada pelanggan saya melalui courier  kerana segalanya dihujung jari. Shaklee menyediakan sistem online untuk setiap ahli shaklee. Melalui sistem tersebut pengedar shaklee boleh membuat belian barang untuk pelanggan -pelanggan mereka. Yang paling best, shaklee juga menyediakan khidmat penghantaran terus kepada pelanggan-pelanggan kami.

Sistem Online Shaklee - hanya yang telah mendaftar ahli sahaja
Order produk Shaklee secara online

3. Bisnes yang flexible

Saya boleh menjalankan bisnes di mana-mana sahaja dan pada bila-bila masa. Saya bebas menentukan jadual saya sendiri. Saya boleh tentukan masa bersama anak, bersama keluarga dan masa saya bekerja dengn cara saya sendiri. Yang paling seronok saya boleh bercuti pada bila-bila masa bersama-sama keluarga saya samada di dalam atau luar negara. Segala urusan bisnes shaklee masih boleh dijalankan melalui sistem online shaklee. Tambahan pula saya menjalankan bisnes shaklee melalui laman sosial Facebook dan Blog. Maka, kebanyakan pelanggan saya juga daripada online segala urusan pembelian dan khidmat nasihat dilakukan secara online. Pendek kata, walau di mana saya berada kedai shaklee saya sentiasa buka 24 jam, 7 hari seminggu.

 Kedai saya di blog Shaklee saya
Kedai Shaklee saya di Facebook - Healthy With Sarah
Jika berminat, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee terlebih dahulu. Cara daftar ahli boleh klik sini.

Video ini saya kongsikan tips bisnes maju dengan mudah dari pengalaman saya sendiri. Mesti tengok video nie kalau nak tahu ye...


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

atau isi form di bawah:


Name:
Email Address:
No.Telefon
Message

Get your own free form like this one.

1 comment :

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *