Rahsia Mak Saya Awet Muda

21/01/2016

Rahsia Mak Saya Awet Muda


Assalamualaikum..

Harinie terdetik hati saya nak kongsi testimoni mak saya sendiri. Alhamdulillah usia mak dah 55 tahun dan anak sulong dah 34 tahun pun, dah ada 4 orang cucu, insyaAllah tak lama lagi nak masuk 5, cucu paling besar dah 6 tahun.  

Alhamdulillah baru-baru nie mak mengerjakan UMRAH, mak kata mak lebih bertenaga dan tiada masalah kesihatan. Saya juga perasan sejak akhir-akhir nie bila tengok gambar mak, muka mak nampak berseri-seri sangat, kulit muka makin putih dan gebu. Kalau nak tahu, rambut mak masih lebat dan hitam lagi  tau. 

Teringat lagi masa saya hamil 10 minggu, saya masuk wad akibat kaki bengkak. Saya tak boleh berjalan masa tu. Nak ke tandas kene naik kerusi roda. Nasib baiklah ada mak yang bantu saya dan masih mampu menjaga saya sepanjang di wad. Ciri-Ciri awet muda mak memang terserlah, bukan sekadar dari paras rupa, malah ketahanan badan dan kekuatannya seperti orang muda. 

Mak Pengguna Tegar Suplemen Shaklee


Macam-macam suplemen Shaklee yang mak dah amalkan. Sebelum ni mak adalah pesakit darah tinggi dan mempunyai kolestrol tinggi. Alhamdulillah kini tidak lagi setelah konsisten mengamalkan Garlic Complex, Alfalfa complex dan Omega Guard. Mak juga mengalami masalah sembelit yang teruk, sakit lutut, belakang dan sakit-sakit badan. Alhamdulillah semuanya dapat diatasi setelah mengamalkan Herblax dan Vitalea. Malah setelah 3 bulan mengamalkan Herblax perut mak makin kempis. Mak juga mengalami masalah rambut gugur yang teruk. Tetapi setelah mengamalkan Zinc Complex, rambut mak tak gugur dah, malah semakin lebat. Mak kini dah jadi pengguna tegar suplemen Shaklee.

Suplement Awet Muda Untuk Mak (Vivix dan Collagen Powder)


Mak semakin seronok mengamalkan suplemen shaklee kerana semakin hari badan semakin rasa sihat dan bertenaga. Bila dah sihat, mulalah nak nampak cantik pulakkan. Apalagi, saya bagi mak suplement awet muda Shaklee iaitu, Collagen Powder dan Vivix. Mak suka sangat, sebab kulit mak dah tak kering macam dulu lagi lepas mengamalkan Collagen Powder. Malah semakin lembut dan gebu. Kata mak, selera makan mak berkurang selepas mengamalkan Vivix. Saya sendiri pun dah nampak keberkesanan produk nie bila tengok gambar-gambar mak yang terkini. 

Vivix, Shaklee Collagen Powder, Testimoni Shaklee Collagen Powder, Testimoni Vivix, Gambar Mak Saya Pengguna Tegar Vivix dan Collagen Powder, Awet Muda, Supplement Awet Muda, Rahsia Mak Awet Muda
Vivix, Shaklee Collagen Powder, Testimoni Shaklee Collagen Powder, Testimoni Vivix, Gambar Mak Saya Pengguna Tegar Vivix dan Collagen Powder, Awet Muda, Supplement Awet Muda, Rahsia Mak Awet Muda
Vivix, Shaklee Collagen Powder, Testimoni Shaklee Collagen Powder, Testimoni Vivix, Gambar Mak Saya Pengguna Tegar Vivix dan Collagen Powder, Awet Muda, Supplement Awet Muda, Rahsia Mak Awet MudaVivix, Shaklee Collagen Powder, Testimoni Shaklee Collagen Powder, Testimoni Vivix, Gambar Mak Saya Pengguna Tegar Vivix dan Collagen Powder, Awet Muda, Supplement Awet Muda, Rahsia Mak Awet MudaVivix, Shaklee Collagen Powder, Testimoni Shaklee Collagen Powder, Testimoni Vivix, Gambar Mak Saya Pengguna Tegar Vivix dan Collagen Powder, Awet Muda, Supplement Awet Muda, Rahsia Mak Awet MudaVivix, Shaklee Collagen Powder, Testimoni Shaklee Collagen Powder, Testimoni Vivix, Gambar Mak Saya Pengguna Tegar Vivix dan Collagen Powder, Awet Muda, Supplement Awet Muda, Rahsia Mak Awet Muda
Vivix, Shaklee Collagen Powder, Testimoni Shaklee Collagen Powder, Testimoni Vivix, Gambar Mak Saya Pengguna Tegar Vivix dan Collagen Powder, Awet Muda, Supplement Awet Muda, Rahsia Mak Awet Muda
Mak bersama cucu sulongnya
Vivix, Shaklee Collagen Powder, Testimoni Shaklee Collagen Powder, Testimoni Vivix, Gambar Mak Saya Pengguna Tegar Vivix dan Collagen Powder, Awet Muda, Supplement Awet Muda, Rahsia Mak Awet Muda
Nie masa mak temankan saya di wad
Vivix, Shaklee Collagen Powder, Testimoni Shaklee Collagen Powder, Testimoni Vivix, Gambar Mak Saya Pengguna Tegar Vivix dan Collagen Powder, Awet Muda, Supplement Awet Muda, Rahsia Mak Awet Muda
Mak bersama anak-anak perempuannya :)
Ini gambar mak bersama saya semasa raya tahun 2010. Bezakan dengan sekarang. Syukur Alhamdulillah dapat beri sedikit kegembiraan dan kehidupan yang lebih baik kepada mak. Anda mesti teringin nak jadi seperti mak saya kan? Jadi, apa tunggu lagi, jom kita sama-sama menikmati khasiat Shaklee ini bersama insan tersayang dan hidup lebih baik bersama keluarga tercinta.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *